PracaGrupypl.praca.dyskusje › witam i o rade pytam.

  • 1. Data: 2005-06-29 23:23:45
    Temat: witam i o rade pytam.
    Od: "kiara" <k...@i...net.pl>

    witam mam mały problem.Jestem zatrudniona na 1/2 etatu od 2 miesiecy ,moja
    szefowa powiedziała w zeszłym miesiacu ze mam pilnowac swoich wypracowanych
    godzin ze musze ich wypracowac 80 miesiecznie.Mamy czerwiec i moja
    pracodawczyni ogłasza mi ze w tym miesiacu musze wyrobic 88 bo jest wiecej
    dni roboczych .Ja juz tej kobiety nie kumam ,najpierw mówi ze mam co miesiac
    pilnowac 80 godzin a po miechu zmienia zdanie .W mojej pracy nie dam rady
    przepracowac tylu godzin miesiecznie (88) Czy ktos mi moze mnie oswiecic???
    plisssssssssss.

  • 2. Data: 2005-06-30 11:39:14
    Temat: Re: witam i o rade pytam.
    Od: "Jerzy Borowski" <j...@o...pip.gov.pl>

    Wszystko jest w porządku. Pracując na 1/2 etatu masz obowiązek przepracować
    w miesiącu połowę wymiaru czasu pracy. W czerwcu 2005 r. wymiar czasu pracy
    wynosi 176 godzin czyli 1/2 z tego to 88 godzin.
    Dla indormacji podaję wymair czasu pracy w pozostałych miesiącach roku 2005:
    lipiec - 168
    sierpień - 176
    wrzesień - 176
    październik - 168
    listopad - 160
    grudzień 168

  • 3. Data: 2005-07-02 14:14:04
    Od: "lalala...." <a...@w...pl>

> [...]
    > co miesiac pilnowac 80 godzin a po miechu zmienia zdanie .W mojej pracy
    > nie dam rady przepracowac tylu godzin miesiecznie (88) Czy ktos mi moze

    masz wypracowac 20 godzin tygodniowo lub jesli wolisz 4 godziny dziennie
    miesiace maja rozna ilosc dni czasem wypadaja swieta
    latwo policzyc :)

    pozdr. m.

  • 4. Data: 2005-07-02 19:58:35
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "lalala...." <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    dziennie
    > miesiace maja rozna ilosc dni czasem wypadaja swieta

    Czyli się zgadza - w czerwcu do przeprawcowania były 4 tygodnie i
    dwa dni robocze.

    L.