PracaGrupypl.praca.dyskusje › Ericpol - Kraków

  • 31. Data: 2005-07-04 07:28:32
    Temat: Re: Ericpol - Kraków
    Od: "Artek" <a...@W...gazeta.pl>

    Jolanta Pers <j...@W...gazeta.pl> napisał(a):

    > A do ad remu: Ericpolu bym pochopnie nie skreślała, ZTCW ludzie na
    kontraktach
    > zagranicznych zarabiają baaardzo przyzwoicie.

    Dlatego wlasnie pytalem o zarobki a nie wyjazdy "do wenezueli". Nie sadze,
    zeby zarabiali przyzwoicie. Maja po prostu pensje + diety. Nie interesuje
    mnie ciulanie $ do sloiczka siedzac w Szwecji czy meksyku.
    Zreszta innymi kanalami juz sie dowiedzialem tego co mnie interesuje i
    zdecydowanie nie biore juz Ericpola pod uwage (nie czekalem juz potem na
    Usenet bo za chwile bym musial zamieszczac plany swojego mieszkania).
    Dziekuje za informacje

  • 32. Data: 2005-07-05 11:36:15
    Od: "Wojo" <s...@W...gazeta.pl>

    Artek <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    > Witam
    > Ma ktoś z Was jakieś informacje na temat wysokości zarobków w Ericpolu
    > (programista z doswiadczeniem, 2 letnim)? Ogłoszenia wygladają poważnie ale
    > nie chcę zmarnowac czasu na (zapewne) długą rekrutację, żeby potem
    > dowiedziec sie, że oferują 3000-3500 brutto, a "atrakcyjne zarobki" z
    > ogłoszenia biorą się z chowania diet do słoika na delegacji do Wenezueli
    > Dzięki

    Tyle (powyzej 3,5 kPLN brutto)na pewno (na 99%) nie dostaniesz. W Ericpolu
    jest tak, ze oplaca sie w nim zostac dluzej. Po 3-4 latach zarabia sie juz
    przyzwoite pieniadze.Dlatego jest to swietna firma dla studentow/absolwentow.
    Niekoniecznie dla doswiadczonych specow.
    Sporo daja w premiach...To nie zaleta (banki)

  • 33. Data: 2005-07-08 09:55:34
    Od: " Wojo" <s...@W...gazeta.pl>

    Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl> napisał(a):
    > A dla mnie poważna firma to taka, która na początek może dać mniej, ale
    potem
    > daje podwyżkę w zależności od faktycznych (i zweryfikowanych) umiejętności
    > pracownika. IMHO dawanie dużej pensji na starcie "za ładne oczy" nie jest
    zbyt
    > dobre z punktu widzenia motywowania pracownika. Bo po co ma się starać,
    skoro
    > wszystko dostaje na tacy?

    Niby tak i zarazem nie... Bo osoba, ktora ma juz doswiadczenie i siedzi w
    jakiejs firmie zalozmy 3 lata (i ma przyzwoite pieniadze) NIE PRZEJDZIE do
    innej firmy, ktora da na starcie smieszne pieniadze i perspektywe kokosow za
    rok. trzeba w koncu z czegos zyc. Pracodawcy musza umiec to
    wyposrodkowac.Oczywiscie jesli chca przejac troche doswiadczonej kadry...