PracaGrupypl.praca.dyskusje › Działalność - komputerowo korepetycje + help desk

  • 21. Data: 2005-12-07 22:46:47
    Temat: Re: Działalność - komputerowo korepetycje + help desk
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Kriss napisał(a):
    > Bez lokalu, warsztatu, biur, maszyn, samochodów, itp. kilka narzędzi i chęci :-)
    Bez checi? Bez checi to sie do kibla leci jak pogoni;P
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 22. Data: 2005-12-07 22:52:44
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > Re to: Kriss [Wed, 7 Dec 2005 20:17:43 +0100]:

    > W tej chwili to są mniej więcej dwa piwa średniej klasy ;)

    Czyli, mniej niż strzyżenie męskie lub 10 x mniej niż zrobienie paznokci, 50 x
    mniej niż Balejaż. Zajebi_cie :-)
    Taki babski przelicznik wartości help desku. tyle warta jest praca komputerowca
    ;-)

    pozdr
    Kriss

  • 23. Data: 2005-12-07 22:52:53
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Kriss napisał(a):
    > zdania odziela kropka. Jesli dobrze widzę...
    A to przepraszam. Ja ta kropke wzialem za kropke po skrocie "itp" a nie
    za kropke oddzielajaca zdania od siebie (pewnie jakby kolejne zdanie
    zaczelo sie od duzej litery to bym zaskoczyl jaki jest sens tejze kropki:) )

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 24. Data: 2005-12-07 22:54:45
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

  • 25. Data: 2005-12-08 00:12:39
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > A to przepraszam. Ja ta kropke wzialem za kropke po skrocie "itp" a nie
    > za kropke oddzielajaca zdania od siebie (pewnie jakby kolejne zdanie
    > zaczelo sie od duzej litery to bym zaskoczyl jaki jest sens tejze kropki:) )

    mój błąd :-)

    Kriss

  • 26. Data: 2005-12-08 00:36:39
    Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...org>

    Użytkownik "Kriss" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dzięki za opinię, a ile powiedzmy liczyć za wizytę lub 1h pracy ?

    Od 40 PLN/1h netto + dojazd.

    Wojtek

  • 27. Data: 2005-12-08 00:58:48
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Kriss [Wed, 7 Dec 2005 23:52:44 +0100]:

    > Taki babski przelicznik wartości help desku. tyle warta
    > jest praca komputerowca ;-)

    Ale chłopie, jakiego helpdesku? :) To jest klasyczny
    przelicznik jaki sama stosuję jak któremuś znajomemu
    cośtam grzebię w kompie :) To nie helpdesk tylko miły
    wieczór z kumplem przy piwie. Sorry, instalacja Windy
    to już od dawna nie jest żadna praca ;>

    Kira

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

  • 28. Data: 2005-12-08 01:34:54
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > cośtam grzebię w kompie :) To nie helpdesk tylko miły
    > wieczór z kumplem przy piwie. Sorry, instalacja Windy

    Babo, jeśli sprawia Ci radochę picie piwka i instalowanie windy to rób to, Twoja
    sprawa. Jeśli coś jest dla mnie łatwe to nie powód jeszcze robic tego za darmo.
    Ja mówię o pracy, a nie o grzebaniu Cioci w kompie :-)
    A z innej beki robiłaś sobie kiedyś balejaż ?

    Kriss

  • 29. Data: 2005-12-08 01:36:00
    Od: "Kriss" <k...@p...onet.pl>

    > Od 40 PLN/1h netto + dojazd.

    dzięki, konkretna odp.

    pozdr
    Kriss

  • 30. Data: 2005-12-08 08:09:08
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 08 Dec 2005 01:58:48 +0100, na pl.praca.dyskusje, Kira napisał(a):

> [...]
    > cośtam grzebię w kompie :) To nie helpdesk tylko miły
    > wieczór z kumplem przy piwie. Sorry, instalacja Windy

    Ehh, czemy wy wszyscy uwazacie ze to wszystko takie proste?
    Instalacja moze i prosta, ale konfiguracja juz nie. Widzialem nie raz i nie
    dwa wybaluszone oczy pro-userow jak odpalalem chocby uslugi i wylaczalem
    rozne niepotrzebne duperele.

    Dobrze skonfigurowany komputer pracuje wyraznie szybciej. I jest
    bezpieczniejszy. Ale ludzie wola po prostu postawic okienka i juz fajnie, a
    jak za pol roku naleci smiecia, to sie mowi ze komputer sie postazal i
    trzeba procka zmienic ;)

    (Bynajmniej nie odnosze sie bezposrednio do Ciebie Kiro, ale tak ogolnie
    spogladam na umiejetnosci osob siedzacych w temacie)

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl