PracaGrupypl.praca.dyskusje › Działalność - komputerowo korepetycje + help desk

  • 31. Data: 2005-12-08 08:21:15
    Temat: Re: Działalność - komputerowo korepetycje + help desk
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Kapsel [Thu, 8 Dec 2005 09:09:08 +0100]:

    > Ehh, czemy wy wszyscy uwazacie ze to wszystko takie proste?
    > Instalacja moze i prosta, ale konfiguracja juz nie.

    A co w niej skomplikowanego?

    Kira (zaciekawiona)

    --
    http://Cyber-Girl.NET
    *Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

  • 32. Data: 2005-12-08 08:25:49
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Kriss [Thu, 8 Dec 2005 02:34:54 +0100]:

    > Ja mówię o pracy, a nie o grzebaniu Cioci w kompie :-)

    A ja Ci próbuję wyjaśnić, że większość ludzi zna kogoś,
    kto tego windowsa zainstaluje i karte graficzną wymieni
    więc nie liczyłabym ze nagle zaczną za to płacić. Tyle.

    > A z innej beki robiłaś sobie kiedyś balejaż ?

    A co, kolorowy łeb pomaga jakoś na Windowsa? ;) Jak mi
    to jakoś sensownie uargumentujesz, to się zastanowię ;)

    Kira (niektórych za cholerę nie rozumiem)

  • 33. Data: 2005-12-08 08:26:33
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Kriss [Thu, 8 Dec 2005 02:36:00 +0100]:

    > dzięki, konkretna odp.

    Nom. A teraz konkretne pytanie - Twoi rodzice daliby
    tyle, czy zadzwoniliby do Ciebie?

    Kira

  • 34. Data: 2005-12-08 08:43:17
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl>

    > A co w niej skomplikowanego?
    pracowałem przez pół roku na infolinii od neostrady (no coments!).
    I wierz mi, dla wielu było wielkim zaskoczeniem że w komputerze musi być coś
    ustawione, że sa jakieś wirusy, że.... Ważne że dało się na tym dodatkowo
    zarobić :)
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---
    -- G -- R -- O -- M -- A -- X --

  • 35. Data: 2005-12-08 08:46:45
    Od: jerry <j...@i...pl>

    > Ehh, czemy wy wszyscy uwazacie ze to wszystko takie proste?
    > Instalacja moze i prosta, ale konfiguracja juz nie. Widzialem nie raz i nie
    > dwa wybaluszone oczy pro-userow jak odpalalem chocby uslugi i wylaczalem
    > rozne niepotrzebne duperele.

    Pytanie tylko jak przekonasz o tym panią np. Zofie.G, że teraz skoro już
    kupiła komputer synowi Mateuszowi G. powinna skorzystać z Twoich usług
    aby ten komputer był lepiej skonfigurowany i bezpieczniejszy i szybszy.
    Skoro pan w MediaMarkt wmówił jej, że to jeden z szybszych komputerów na
    rynku, w dodatku bezpieczny bo z zainstalowanym systemem Windows XP
    Service Pack 2 ;)
    Ludziom to wystarczy do szczęścia, a tym którzy czują niedosyt także nie
    dogodzisz bo znajdą kogoś kto udostępni im dyski sieciowe lub nawet
    postawi ftp za przysłowiowe piwo.

    Spróbuj z Windowsem ale w wersji Server, Linuxem i Mac'iem. Skieruj
    swoją ofertę do firm. Tam bym szukał zleceń, nie u ludzi prywatnych.

    > Dobrze skonfigurowany komputer pracuje wyraznie szybciej. I jest
    > bezpieczniejszy. Ale ludzie wola po prostu postawic okienka i juz fajnie, a
    > jak za pol roku naleci smiecia, to sie mowi ze komputer sie postazal i
    > trzeba procka zmienic ;)

    Albo przeinstalować, i znów nie zarobisz...

  • 36. Data: 2005-12-08 09:41:23
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Kriss [Wed, 7 Dec 2005 23:42:33 +0100]:

    > Bez lokalu, warsztatu, biur, maszyn, samochodów, itp.
    > kilka narzędzi i chęci :-)

    Well, pedzel w garść i na miasto chyba... ;) Ja się tak
    raczej poważnie pytam. Znaczy się o kwoty które jesteś
    w stanie na to przeznaczyć.

    Kira

  • 37. Data: 2005-12-08 09:44:41
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 08 Dec 2005 09:46:45 +0100, na pl.praca.dyskusje, jerry napisał(a):

    > Albo przeinstalować, i znów nie zarobisz...

    Puk, puk! Jestem Kapsel, nie Kriss :D
    Dywagowalem sobie ot tak, nie zarabiam na zycie helpdeskowaniem, chociaz
    czasem sie zdaza, dla znajomych ;P

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 38. Data: 2005-12-08 09:47:01
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 08 Dec 2005 09:21:15 +0100, na pl.praca.dyskusje, Kira napisał(a):

    > A co w niej skomplikowanego?

    Przyklad: uslugi (win2000/XP). Domyslnie w XP wlaczona jest obsluga sieci
    bezprzewodowych. Poki co zdecydowana wiekszosc userow w ogole z tego nie
    korzysta, a wszyscy ktorzy dali mi siasc do swoich komputerow, mieli ja
    uruchomiona domyslnie ze startem systemu. Zapewne dlatego ze domyslnie
    zainstalowany winXP te usluge ustawia na automatyczne uruchomienie, a
    niewiele ludzi wie w ogole o czyms takim jak uslugi. A takich nieuzywanych
    elementow troche sie znajdzie jeszcze.

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 39. Data: 2005-12-08 09:53:26
    Od: jerry <j...@i...pl>

    > Puk, puk! Jestem Kapsel, nie Kriss :D
    > Dywagowalem sobie ot tak,

    UPS ;)
    ale wiadomo o co chodzi.

  • 40. Data: 2005-12-08 10:23:49
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Kapsel [Thu, 8 Dec 2005 10:47:01 +0100]:

    > Przyklad: uslugi (win2000/XP). [...]

    Nie rozumiemy się ;) Nie mamy już roku 96 tylko 2005
    i ustawienia różne windowsa czy innej mandarynki już
    jakiś czas temu przestały być czarną magią dla dość
    sporej części ludzi używających komputera. Dlatego
    też upieram się, że jednak każdy ma w najbliższym
    otoczeniu takiego, co to będzie wiedział co zrobić,
    a co za tym idzie - jego chęć do zapłacenia za to
    nawet tych 50zł będzie zerowa.

    Kira