PracaGrupypl.praca.dyskusje › Doktor i dwie średnie krajowe

  • 11. Data: 2006-01-16 08:27:46
    Temat: Re: Doktor i dwie średnie krajowe
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    darek wrote:

    > To jest zupelnie inna sprawa i tego pytanie nie dotyczylo. Jak w wielu
    > inych zawodach sa dodatkowe profity a zatrudnienie na kilka etatow to
    > nie tylko specyfika srodowiska naukowego.
    > darek
    Aha dodam jeszcze że to są autorskie wynagrodzenia, nie wiem jak z zusem,
    ale podatek się płaci tylko od połowy podanej kwoty brutto!

  • 12. Data: 2006-01-16 08:28:55
    Temat: Re: Jakie zarobki w Niemczech
    Od: HERAKLES <h...@b...pl>

    wald44 wrote:

    > Witam Grupowiczów
    > Mam takie pytanie: czy 5 Euro w Niemczech przy gipskartonach to przyzwoite
    > wynagrodzenie?
    Odpowiedz sobie na to pytanie tak: czy 20zł na godzine w polsce przy
    gipskartonach to przyzwoite wynagrodzenie?

  • 13. Data: 2006-01-16 08:53:51
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu HERAKLES porozsypywal nastepujace haczki:
    > dobrze, ale to są stawki za jeden etat, a obrotny doktorek ma ich więcej niż
    > jeden,
    Ilosc etatow jest pochodna obrotnosci, umiejetnosci oraz specjalizacji
    Poza tym... rozwazania dotyczyly pojedynczego etatu. Kilka etatow moze
    sobie zalatwic nie tylko doktor ale i osoba z kazdym innym wyksztalceniem
> [...]
    > gdyby nie musiał się zaharowywać, ale jak ktoś to lubi, to czuje się jak
    Zona robi doktorat wiec troche na temat sytuacji materialnej doktorow
    wiem. Zazwyczaj sprowadza sie to do tego, ze siedza w Polsce i pracuja
    za marne (zwlaszcza w porownaniu do wyksztalcenia/wiedzy) pieniadze (do
    tego uzeraja sie z brakiem kasy na badania, przerostem biurokracji i
    roznymi czynnosciami ktore nie powinny ich interesowac) a jedyna
    sensowna kase dostaja z grantow (ale tez nie zawsze) oraz (czesciej) z
    wyjazdow za granice (pol roku, rok, dwa lata). I te wyjazdy to
    praktycznie jedyny sposob zeby pracujac na uczelni miec mieszkanie czy w
    miare dobry samochod. Czesto odbywa sie to wszystko kosztem rodziny.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 14. Data: 2006-01-16 08:56:05
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu HERAKLES porozsypywal nastepujace haczki:
    > Odpowiedz sobie na to pytanie tak: czy 20zł na godzine w polsce przy
    > gipskartonach to przyzwoite wynagrodzenie?
    Ja bym raczej sie zapytal czy 5zl/godz w Polsce przy gipskartonach to
    przyzwoite wynagrodzenie. No chyba ze gosc pracuje tuz przy granicy
    polskiej a mieszka na stale w Polsce tuz przy granicy niemieckiej i
    wszelkie koszty utrzymania ponosi w Polsce.
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 15. Data: 2006-01-16 09:49:30
    Od: Aneczka <a...@g...pl>

    HERAKLES napisał(a):

    > dobrze, ale to są stawki za jeden etat, a obrotny doktorek ma ich więcej niż
    > jeden,

    Pod warunkiem, że ma zgodę przełożonego - w przeciwnym razie ma jeden
    etat i ew. gdzies godziny (niestety - jeśli będzie miał wiecej bez
    zgody, a to dotrze do do miejsc pracy wylatuje z bilczym wiletem za
    naruszenie prawa), a te godziny też są jakoś dookreślone (do ilu nie
    musi mieć zgody)...

    --
    Pozdrówki,
    Aneczka

  • 16. Data: 2006-01-16 22:42:30
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>

    Wujek Dobra Rada z Kraju Rad napisał(a):
    > profesor ok 5500 brutto,
    > na bardzo dobrym, trudnym, selektywnym wydziale
    > bardzo starej uczelni.
    Swego czasu head huntowałem profesora ekonomii do pewnej prywatnej
    uczelni. Minimalne wymagania to dr hab.
    Proponowane wynagrodzenie: 5000 - 6000 netto.

    pozdr.
    m.

  • 17. Data: 2006-01-17 13:25:44
    Temat: Re: Praca Niemczech
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    Użytkownik "wald44" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam Grupowiczów
    > Mam takie pytanie: czy 5 Euro w Niemczech przy gipskartonach to przyzwoite
    > wynagrodzenie?

    Uwaga Troll :P

  • 18. Data: 2006-01-17 13:27:03
    Od: "Mariusz" <b...@b...pl>

    Użytkownik "HERAKLES" <h...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > gdyby nie musiał się zaharowywać, ale jak ktoś to lubi, to czuje się jak

    hmm to kiedy on ma czas na badania naukowe czy czas dla rodziny?

  • 19. Data: 2006-01-23 20:36:12
    Od: ris <r...@g...pl>

    badzio napisał(a):
    > Zona robi doktorat wiec troche na temat sytuacji materialnej doktorow
    > wiem. Zazwyczaj sprowadza sie to do tego, ze siedza w Polsce i pracuja
    > za marne (zwlaszcza w porownaniu do wyksztalcenia/wiedzy) pieniadze (do
    Wiedzy ? z tym to różnie jest z tą wiedzą :)