PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czas pracy na stacji paliw?

  • 1. Data: 2006-01-16 07:52:01
    Temat: Czas pracy na stacji paliw?
    Od: "Dotka" <d...@g...pl>

    Witam,

    Mam pytanie do osób, które pracują/pracowały na stacji paliw. Jak wygląda
    harmonogram czasu pracy na takiej stacji? Konkretnie chodzi mi o zmiany 12
    h, jak to wygląda, jakie przerwy między zmianami itp.

    Najlepiej przedstawić to chyba będzie na takim schemacie:
    Po (od godz. -do godz.)
    Wt itd.
    Śr ...
    Cz...
    Pt...
    So...
    Nd...
    itd.
    Z góry dziękuję i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2006-01-17 15:18:28
    Temat: Re: Czas pracy na stacji paliw?
    Od: "Siwy" <s...@o...pl>

> [...]
    > harmonogram czasu pracy na takiej stacji? Konkretnie chodzi mi o zmiany 12
    > h, jak to wygląda, jakie przerwy między zmianami itp.

    Sam jestem ciekawy jak to jest... a być powinno chyba tak:
    12praca-dzień/24free/12praca-noc/48free. Kumpel pracuje w lotos ochrona i tma tak
    maja - nikt im nie musi ustalać grafika, bo każdy wie kiedy ma przyjść do pracy.

    Czy odezwie sie w koncu ktos, kto pracuje/pracowal na ktorejkolwiek stacji paliw i
    powie jak to wyglada w praktyce wlasnie tam?

    Zdravim!

  • 3. Data: 2006-01-17 18:05:16
    Od: "M." <m...@g...com.nospam>

    Dotka napisał(a):
> [...]
    > zmiany 12 h, jak to wygląda, jakie przerwy między zmianami itp.
    >
    > Najlepiej przedstawić to chyba będzie na takim schemacie:

    system zmianowy jest praktycznie jeden
    dzien
    noc
    wolne