PracaGrupypl.praca.dyskusje › wzor wypowiedzenia pracy przez pracownika

  • 1. Data: 2006-01-15 19:16:20
    Temat: wzor wypowiedzenia pracy przez pracownika
    Od: "irena" <i...@p...onet.pl>

    witam
    bardzo prosze jesli ktos zna strone, z ktorej moge sciagnac wzor na
    wypowiedzenie umowy o prace przez pracownika, bedacego zatrudnionym na umowe
    na czas okreslony do 2010 r, z zaznaczeniem na umowie za
    2-u tyg.wypowiedzeniem, mozliwym w obie strony

  • 2. Data: 2006-01-15 19:30:50
    Temat: Re: wzor wypowiedzenia pracy przez pracownika
    Od: "Andrzej Nowacki" <a...@N...wp.pl>

    Użytkownik "irena" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > umowe
    > na czas okreslony do 2010 r, z zaznaczeniem na umowie za
    > 2-u tyg.wypowiedzeniem, mozliwym w obie strony

    Rozwiazuje umowe o prace zawarta na czas okreslony do dnia DD.MM.RRRR z
    zachowaniem 2 tygodniowego okresu wypowiedzenia. Okres ten mija dnia
    DD.MM.RRRR

  • 3. Data: 2006-01-16 00:39:01
    Od: t...@e...info

    Andrzej Nowacki napisał(a):

> [...]
    >
    > Rozwiazuje umowe o prace zawarta na czas okreslony do dnia DD.MM.RRRR z
    > zachowaniem 2 tygodniowego okresu wypowiedzenia. Okres ten mija dnia

    Wystarczy: "Wypowiadam umowę o pracę zawartą na czas określony z dn. ..."

    Oświadczenie woli zostaje złożone pracodawcy oczywiście konkretnego dnia
    i pracownik ma potwierdzenie przyjęcia przez pracodawcę dokumentu z datą
    (na swojej kopii dokumentu).

    Okres wypowiedzenia liczony jest w pełnych tygodniach, ostatnim dniem
    pracy będzie sobota - zgodnie z art. 30 par. 2^1 k.p. Pracodawca
    powinien o tym wiedzieć, więc nie ma sensu przypominać - jeszcze się
    obrazi. ;)

  • 4. Data: 2006-01-16 07:51:35
    Od: "Andrzej Nowacki" <a...@N...wp.pl>

    Użytkownik <t...@e...info> napisał w wiadomości
    > więc nie ma sensu przypominać - jeszcze się obrazi. ;)

    jakbys pracowala u takiego idioty jak ja, to bys wiedziala ze trzeba
    przypominac o rzeczach oczywistych :-)