PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców › Re: Do szanownych pracodawców
  • Data: 2003-08-10 20:57:09
    Temat: Re: Do szanownych pracodawców
    Od: "doktor vilgut" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a dzielenie sie pieniedzmi to wiesz - mozliwe jest.
    > Pytanie - dlaczego on ma dawac ci swoja kase i nic nie wymgac albo lozyc
    na
    > twoja nauke praktyki? Co on z tego bedzie mial, skoro moze wybrac sobie
    > takich, ktorzy juz potrafia cos robic.
    > Jesli myslisz, ze ukonczenie wyzszej uczelni ma byc panaceum na
    bezrobocie -
    > to skorzystaj z tej wiedzy i zaloz swoja firme.

    ...Skoro może sobie wybrac to wybiera,odwieczne prawa rynku i jest pieknie,a
    mi pieknie nie jest bo wiecznie zył nie będę i los tez mi nie sprzyja i
    bogatych zon tez nie przyciagam,wiec zdany jestem tylko na to co mi we łbie
    zostało,a to jak sie okazuje nikomu do niczgo nie jest potrzebne,to w takim
    razie co? mam sie przekwalifikowac ,na kogo?,przeciez jestem człowiekiem z
    zewnatrz,zycia nie starczy aby przeskoczyc pozastawiane zasieki,i nie
    uwierze juz w gadke o wysokich kwalifikacjach,a minióweczki tez nie
    załoze,wiec zostaje zepchniety na poranny srerial M jak miłośc,mija rok
    ,dwa, przyzwyczajam sie do nowej roli i jest Ok,Przeciez o to Wam chodzi,a
    rewolucja i tak nie wybuchnie,bo po co,nikomu sie nie chce.Wiec zostaje mi
    tylko tyle, że sobie pogadam na forum publicznym,no i
    ciesz sie z tego co masz,albo przynajmniej śmiej