PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców › Re: Do szanownych pracodawców
  • Data: 2003-08-11 07:48:40
    Temat: Re: Do szanownych pracodawców
    Od: web <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bh63c6$1ljr$1@news.atman.pl>, c...@g...pl says...

    > sprawa jest prosta nie masz bogatych rodziców albo szerokich pleców to gin

    Bzdura. Sam jestem tego przykladem. Do wszystkiego doszedlem sam.
    Rodzice nie mieli kasy, aby mi pomoc i nie mialem zadnych znajomosci w
    duzym miescie, w ktorym sie pojawilem z zarobiona przez siebie wczesniej
    kasa na jeden miesiac przezycia. Wlasnie to, ze moglem liczyc tylko na
    siebie zmotywowalo mnie do wziecia swoich spraw w swoje rece.