PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców › Re: Do szanownych pracodawców
  • Data: 2003-08-11 07:32:31
    Temat: Re: Do szanownych pracodawców
    Od: "doktor vilgut" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jaki naród takie Państwo. Dlatego na ogół Państwa Polskiego przez ostatnie
    > tysiąc lat nie było na mapie Europy.

    -Tym bardziej nie widzę co robic,bo przecież polityka ,firma
    miedzynarodowa,cały ten chory układ pracodawca-pracownik,jest własnie po to
    ,aby niewielkiej liczbie populacji powodziło sie jak najlepiej,a całej
    reszcie jak najgorzej.I wierzyc mi sie nie chce ,że jak bedą bardziej
    sprzyjajace warunki dla pracodacy to Szanowny od razu mnie zaprosi do swojej
    firmy,da zarobic normalne pieniądze i wszystko będzie cacy.Świat ludzi
    musiałby sie przewrucic do góry nogami,człowiek musiałby ze swojego serca
    wyrzucic odwieczna cheć kontroli nad drugim człowiekiem,przecież dzisiejsza
    polska to kraj niewolników ,studia za pieniadze, brak roboty po studiach za
    pieniądze ,a jak juz robota jest to od rana do póznej nocy,i każdy
    milczy.,Boją się ci którzy pracują,boja sie ci którzy szukaja pracy i jest
    piknie.
    W całym tym ambarasie nie chodzi o zmianę rzadów czy innych pierdół tylko o
    zmianę mentalności, szczególnie tych ,którzy mają narzędzia aby coś ruszyc
    do przodu,a są nimi miedzy innymi pracodawcy.Nie wrzucam wszystkich
    pracodawców do jednego wora ,ale niestety tych kompetentnych jest za mało,
    aby coś mogło drgnąć.
    Polska jest targana chorobą niekompetencji,przypadkowości,zycia z dnia na
    dzień
    A każdy z nas, tych na końcu drabiny, jest spychanym tylko do tego, żeby
    sobie w myśl demokracji powiedział to co ma do powiedzenia, a pózniej
    koniec i nic wiecej, i pustka.Typowa wojna z wiatrakami.