PracaGrupypl.praca.dyskusje › Do szanownych pracodawców

  • 1. Data: 2003-08-10 17:34:18
    Temat: Do szanownych pracodawców
    Od: "doktor vilgut" <c...@g...pl>

    czy Szanowni pracodawcy podczas swoich studiów dziennych nabierali
    doswiadczenia niczym młodziez ucząca sie w zawodówkach?,czy też oddawali sie
    państwo zabawom i uciechom?
    Wiec jakim prawem teraz wymagacie od absolwenta dziennych studiów
    doswiadczenia w zawodzie,skad sie u Was wzieła ta paranoja?,którą jak widac
    zatruta jest wiekść oferujących pracę za psie pieniadze,i na kuta jasnego
    piszecie w swoich ofertach o znajomości jezyków obcych jak i tak w waszych
    biurach ,szałasach czy ziemiankach nie pada ani jedno słowo po angielsku.
    Błagam was jezeli juz się ogłaszacie to piszcie tak jak jest w
    rzeczywistości,bo człowiek nie jest marzeniem o supermenie czy też
    niezawodnej maszynie,tylko tym czym zawsze był i pozostanie- człowiekiem.
    pozdrawiam ożięble

  • 2. Data: 2003-08-10 18:25:36
    Temat: Re: Do szanownych pracodawców
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    doktor vilgut wrote:
> [...]
    > o supermenie czy też niezawodnej maszynie,tylko tym czym zawsze był i
    > pozostanie- człowiekiem. pozdrawiam ożięble

    A moze sam zalozysz sobie firme? Co sie bedziesz meczyl u pracodawcy?
    750 zl minimum co prawda musisz liczyc, ze cie ta przyjemnosc kosztowac
    bedzie - ale wszystko co ponad to zarobisz - bedzie juz twoje!
    Kupe kasy bedziesz mial - wrecz nieograniczne mozliwosci zarabiania!!!
    A pozniej zatrudnij kogos. Co prawda, zeby komus dac 3000 zl bedziesz musial
    wydac prawie drugie tyle, no ale co tam! Pieniadze leza na ulicy i wcalenie
    nie trzeba doswiadczenia, zeby je brac!
    P.S. Czy pracodawca ma placic za twoje piekne oczy?
    Co robiles wczasie studiuw w 3 miesiace wakacji?
    Dlaczego niektorzy po studiach maja zaliczonych kilka prakty w firmach?
    Ciekawe... Jak sie "studiowalo" to teraz masz tego owoce.

  • 3. Data: 2003-08-10 18:36:48
    Od: "doktor vilgut" <c...@g...pl>

    > Dlaczego niektorzy po studiach maja zaliczonych kilka prakty w firmach?
    > Ciekawe... Jak sie "studiowalo" to teraz masz tego owoce.

    no własnie dlaczego inni maja po kilka praktyk w firmach a inni zadnej tez
    mnie to bardzo interesuje szczególnie ze o praktyki biłem sie niczym Gołota
    z murzynami i co i całe gów...
    sprawa jest prosta nie masz bogatych rodziców albo szerokich pleców to gin
    ale jak pokazuje historia zaden system nie trwa wiecznie
    i mam nadzieje ze ten panujacy teraz na rynku pracy tez sie rozp...

  • 4. Data: 2003-08-10 18:44:49
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

> [...]
    > Dlaczego niektorzy po studiach maja zaliczonych kilka prakty w firmach?
    > Ciekawe... Jak sie "studiowalo" to teraz masz tego owoce.

    Nie przesadzaj!! Chyba nikt tu nie mowi o badylarzach, właścicielach
    zakładów szewskich, czy ślusarskich. Jest wiele ofert pracy sprzecznych w
    swojej treści i jest to chore. Jesteś szefem 3 osobowej firmy i nie możesz
    osiągnąć 10-cio krotności pensji swojego pracownika (to oczywiste), ale jest
    wielu takich co to mają i odwala im, albo sobie "jaja" robią (dla reklamy).
    Sławek

  • 5. Data: 2003-08-10 19:02:01
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Sławek wrote:
> [...]
    > pracownika (to oczywiste), ale jest wielu takich co to mają i odwala
    > im, albo sobie "jaja" robią (dla reklamy). Sławek

    Bo taki jest rynek pracy. Tylko "doktorek" powinien za ten stan winic nie
    pracodawcow a rzadzacych i posrednio cale spolecznestwo, ktore nie chce
    doposcic do radykalnych zmian.

  • 6. Data: 2003-08-10 19:07:06
    Od: Marcin Caban <c...@p...gliwice.pl>

    doktor vilgut wrote:
    > czy Szanowni pracodawcy podczas swoich studiów dziennych nabierali
    > doswiadczenia niczym m?odziez ucz?ca sie w zawodówkach?,czy te? oddawali sie
    > pa?stwo zabawom i uciechom?

    Ja podczas studiów dziennych nabierałem doświadczenia (i oddawałem się
    dzikim zabawom i uciechom :) ).
    Teraz mam duże (stosunkowo) umiejętności i 4 lata doświadczenia w swoim
    zawodzie (w sumie to przyszłym zawodzie), ale także żadnego magistra ani
    nawet inżyniera i 2 lata opóźnienia na studiach, w końcu przeniosłem się
    na studia zaoczne i jakoś leci.

    --
    Marcin Caban

  • 7. Data: 2003-08-10 19:27:49
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    doktor vilgut wrote:
> [...]
    > to gin ale jak pokazuje historia zaden system nie trwa wiecznie
    > i mam nadzieje ze ten panujacy teraz na rynku pracy tez sie rozp...

    Moze po prostu sa lepsi?
    A bogactwo rodzicow czy znajomosci to takie samo dobro jak pula genetyczna,
    ktora dysponujesz. Coz - jak ktos sie urodzi mniej zdolny to tego nie
    przeskoczy chociazby nie wiem jak chcial - tak samo jest z rodzicami czy
    znajomosciami.
    Zarowno kase jak i znajomosci mozesz zdobyc - takie jest zycie.
    Takich jak ty jest tysiece - i dla wszystkich miejsc nie starczylo. Zamiast
    uzalac sie nad swoim losem i winic pracodawcow mozesz zastanowic sie
    dlaczego ta postepuja.
    I jesli myslisz, ze jest ich obowiazkiem zartudnic cie i dac super pensje to
    zacznij tak jak wiekszosc z nich - startuj od zera - zobaczysz czy to takie
    hop siup.

  • 8. Data: 2003-08-10 19:41:19
    Od: "mer" <b...@i...pl>

    >Jest wiele ofert pracy sprzecznych w swojej treści i jest to chore.

    Chore jest to, ze ty chcesz decydować co ktos napisze w ogłoszeniu za które swoimi
    pieniędzmi
    zapłacił.

    >Jesteś szefem 3 osobowej firmy i nie możesz osiągnąć 10-cio krotności pensji swojego
    pracownika (to
    oczywiste)

    Oczywiste to jest to, że jabłko spada na dół.
    Właściciel firmy robi ze swoimi pieniedzmi co mu sie podoba.

    >jest wielu takich co to mają i odwala im, albo sobie "jaja" robią (dla reklamy).
    Dlaczego znowu liczysz komuś jego pieniadze?

    Moja rada. Weź się chłopie do roboty i utrzymaj przynajmniej siebie. Już nie licze,
    że dasz jeszcze
    komuś innemu zarobić.

    mer

  • 9. Data: 2003-08-10 19:46:24
    Od: "doktor vilgut" <c...@g...pl>

    > Bo taki jest rynek pracy. Tylko "doktorek" powinien za ten stan winic nie
    > pracodawcow a rzadzacych i posrednio cale spolecznestwo, ktore nie chce
    > doposcic do radykalnych zmian.

    Po pierwsze nie taki jest rynek pracy tylko tacy sa ludzie
    którzy ten rynek stworzyli i chyba zależy im na tym żeby tak było dalej,a
    papalanie ze ktos zaczynał od zera to mozna dzieciom w przedszkolu
    opowiadac,bo zawsze jest jakis splot wydarzen,bogata zona czy jakis koleś
    który skadś tam ma kase ale pomysłu nie ma itd,a z tego co mnie na biologi
    uczyli człowiek sie rózni od zwierzecia
    dlatego powinien miec równe szanse,zresztą rzygac mi sie chce bo mamy taki
    piekny kosmiczny wiek a tkwimy w paranicznym dziadostwie za sprawa kilku
    chamów którzy spia na przypadkowej forsie i nie chca sie dzielic,no bo jakby
    to wygłądało,A ja nie chce niczego wielkiego po to chyba kładłem przez 5 lat
    do łba wiedze zeby ja teraz wykorzystac do tego zeby miec co do gęby
    włozyc,przynajmniej tak mi sie wydaje ,a tu ide do jednego ,do drugiego i mi
    mówi ok,ale zapierdykuj za darmo,to gdzie jest człowiek sie pytam?

  • 10. Data: 2003-08-10 19:55:39
    Od: "Tomek Słota" <t...@p...pl>

    > Wiec jakim prawem teraz wymagacie od absolwenta dziennych studiów
    > doswiadczenia w zawodzie (..) ?

    Prawem wolnego rynku.
    Lepszym pytaniem jest to, skąd bierze się coraz częstsze wykorzystywanie
    trudnej sytuacji na rynku pracy do psychologicznego znęcania się nad
    bliźnim, brak zwykłego ludzkiego szacunku do pracownika.