PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców › Re: Do szanownych pracodawców
  • Data: 2003-08-11 07:53:51
    Temat: Re: Do szanownych pracodawców
    Od: web <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bh67en$1pnv$1@news.atman.pl>, c...@g...pl says...

    > papalanie ze ktos zaczynał od zera to mozna dzieciom w przedszkolu
    > opowiadac,bo zawsze jest jakis splot wydarzen,bogata zona czy jakis koleś
    > który skadś tam ma kase ale pomysłu nie ma itd,a z tego co mnie na biologi
    > uczyli człowiek sie rózni od zwierzecia
    > dlatego powinien miec równe szanse,

    Dobre. Juz kiedys slyszalem o rownych szansach. To bylo jeszcze w Polsce
    przed 89. Wtedy rownano wszystkich. A powiedz mi, jak zamierzasz
    stworzyc te rowne szanse, co?

    > zresztą rzygac mi sie chce bo mamy taki
    > piekny kosmiczny wiek a tkwimy w paranicznym dziadostwie za sprawa kilku
    > chamów którzy spia na przypadkowej forsie i nie chca sie dzielic,

    Jasne. Najlepiej, zeby swoja zapracowana kasa podzielili sie z tymi, co
    maja dwie lewe rece, jednego wielkiego lenia i nie chca palcem kiwnac. A
    najlepiej, zeby te forse im sami przyniesli i pod drzwiami podstawili.

    Daj spokoj, chlopie. Niedobrze mi sie robi, jak czytam takie uzalania
    sie, ze nie ma rownych szans i ze wszyscy dorabiaja sie cudzym kosztem.
    Jesli uwazasz, ze Twoj los jest w rekach wszystkich innych, a nie
    Twoich, to ja Ci stary wspolczuje.