PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców › Re: Do szanownych pracodawców
  • Data: 2003-08-10 21:35:20
    Temat: Re: Do szanownych pracodawców
    Od: "Sławek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mer" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bh671l$cl1$1@news.onet.pl...

    > Chore jest to, ze ty chcesz decydować co ktos napisze w ogłoszeniu za
    które swoimi pieniędzmi
    > zapłacił.

    Nie!!! Przykalszczmy jeszcze tym, co robią dziecięce porno , bo robią to za
    "własne pieniądze". "Róbta co chceta". Wszystko co jest za "własne
    pieniądze" jest zdrowe. Brawo.

    > oczywiste)
    >
    > Oczywiste to jest to, że jabłko spada na dół.
    > Właściciel firmy robi ze swoimi pieniedzmi co mu sie podoba.

    No pewnie, ale to że wypisuje ogłoszenia dla: absolwentów ze stażem,
    sprzątaczek z maturą, czy do lepienia pierogów z dobrym angielskim, nie musi
    mi się podobać, bo to są pierdy. Jak kiedyś będę "zbijał kasę" i zarabiać na
    ludziach którzy na to pracują, dając im tylko ochłapy zatrudnie Cię do
    lepienia pierogów, widze masz kwalifikacje...

    > Dlaczego znowu liczysz komuś jego pieniądze?
    Pisząc "to" kontynuuję ten sam wątek, ale skoro uważasz że robię coś
    "znowu"...

    > Moja rada. Weź się chłopie do roboty i utrzymaj przynajmniej siebie. Już
    nie licze, że dasz jeszcze
    > komuś innemu zarobić.
    >
    > mer

    Moja rada też: Weź się chłopie...za siebie i też z nikim się nie dziel.

    Powodzenia S