PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców › Re: Do szanownych pracodawców
  • Data: 2003-08-11 05:35:38
    Temat: Re: Do szanownych pracodawców
    Od: "abb" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Sent: Sunday, August 10, 2003 11:13 PM
    Subject: Re: Do szanownych pracodawców

    > Dam ci rade.
    > W nastepnych wyborach nie glosuj na Samoobrone, LPR, PiS, SLD, PSL, UP,
    PO.
    > Ta ostatnia nie nadaja sie do rzadzenia niestety, wszystkie pozostale
    tylko
    > obiecuja i mamia a nie maja programu na zmiane sytuacji. Poaptrz czy
    > programy innych nie wymienionych tu partii nie sa zbytnio zblizone do tych
    > gory.
    > Postaw na partie, ktora wie jak to zmienic, gdzie politycy maja jakies
    > doswiadczenie, a nie legitke partyjna.

    Jaka to partia , możesz mi powiedzieć ???

    > Zeby sie cos ruszylo trzeba zmniejszyc podatki, a przede wszystkim wydatki
    > panstwa (zwlaszcza na socjal).

    Podatki w Polsce są relatywnie niskie. Nawet gdyby je zniesiono całkowicie
    nie zmieniło by sytuacji w Polsce. Podstawą jest kurs dolara i euro. Tego
    nie możemy
    zmienić bo kursy kontrolują Niemcy , Brytyjczycy , Francuzi itd.
    (przehandlowanie banków !!!).
    Belka odszedł z rządu ponieważ przyznał się oficjalnie że absolutnie nie ma
    wpływu na całą gospodarkę
    więc po co będzie siedział i pierdział w minnisterialny fotel.
    Powiedz mi jeszcze jaki socjal masz w tym Państwie ?

    Wtedy bedziesz mogl sam zalozyc firme i
    > zaryzykowac, a jak nie lubisz pracowac u kogos.
    > Wszyscy narzekaja na zlodziejskich pracodawcow - ale sami zobaczcie ile
    oni
    > musza placic. Gdyby obciazeniea byly mniejsze oni nie glowkowaliby jak
    > oszukac na pracowniku tylko jak wiecej zarobic:
    > http://podatki.elfin.pl/?id=podatki/kalkulatory//kal
    k_podatkowy.html
    > Wpisz sobie pensje brutto 2500 - zobaczysz ile idzie na podatki i ze twoja
    > pensja netto wyniesie ~1700 zl.
    > Czyli zebys ty w roku zarobil 20450 zl pracodawca musi wydac 30 tys. Pobaw
    > sie tez kalkulatorem wpisz jakies wieksze sumy - zobaczuysz czy sie oplaca
    > pracowac...

    Nam Polakom nigdy się nie opłacało pracować , tylko kombinować to jest
    fakt niezaprzeczalny.

    > Takie zycie - taki system. Pracodawcy robia to na co im pozwala rynek i do
    > czego zmusza panstwo.
    > Zeby uzdrowic rynek trzeba zmienic chory system utrzymywany przez panstwo.

    W krajach zachodnich i w USA i Kanadzie nie ma żadnego wolnego rynku.
    Np rolnictwo i cały obrót artykułami spozywczymi jest wyłączony całkowicie
    spod reguł tzw rynku. Oczywiście jasne jest że muszą jednocześnie chronić
    własny
    rynek przed zbyt duzym importem (np poprzez cła).
    Podam przykład . Polska nie ma prawa do dzisiaj CAŁKOWICIE eksportowac
    przetworów mięsnych
    na rynek USA. A przecież my Polacy tak kochamy Amerykę.

    > A panstwo to ogol obywateli - i to oni poprzez swoich reprezentantow
    tworza
    > prawo.

    Jaki naród takie Państwo. Dlatego na ogół Państwa Polskiego przez ostatnie
    tysiąc lat nie było na mapie Europy.

    > Widzisz juz co robic? Zmienic reprezentantow.
    > I nie wierz Rokicie czy Kaczkom - oni byli za ich rzadow bylo to samo.

    Fakt .