PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców › Re: Do szanownych pracodawców
  • Data: 2003-08-10 21:13:12
    Temat: Re: Do szanownych pracodawców
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    doktor vilgut wrote:
    > nowej roli i jest Ok,Przeciez o to Wam chodzi,a rewolucja i tak nie
    > wybuchnie,bo po co,nikomu sie nie chce.Wiec zostaje mi tylko tyle, że
    > sobie pogadam na forum publicznym,no i
    > ciesz sie z tego co masz,albo przynajmniej śmiej

    Dam ci rade.
    W nastepnych wyborach nie glosuj na Samoobrone, LPR, PiS, SLD, PSL, UP, PO.
    Ta ostatnia nie nadaja sie do rzadzenia niestety, wszystkie pozostale tylko
    obiecuja i mamia a nie maja programu na zmiane sytuacji. Poaptrz czy
    programy innych nie wymienionych tu partii nie sa zbytnio zblizone do tych z
    gory.
    Postaw na partie, ktora wie jak to zmienic, gdzie politycy maja jakies
    doswiadczenie, a nie legitke partyjna.
    Zeby sie cos ruszylo trzeba zmniejszyc podatki, a przede wszystkim wydatki
    panstwa (zwlaszcza na socjal). Wtedy bedziesz mogl sam zalozyc firme i
    zaryzykowac, a jak nie lubisz pracowac u kogos.
    Wszyscy narzekaja na zlodziejskich pracodawcow - ale sami zobaczcie ile oni
    musza placic. Gdyby obciazeniea byly mniejsze oni nie glowkowaliby jak
    oszukac na pracowniku tylko jak wiecej zarobic:
    http://podatki.elfin.pl/?id=podatki/kalkulatory//kal
    k_podatkowy.html
    Wpisz sobie pensje brutto 2500 - zobaczysz ile idzie na podatki i ze twoja
    pensja netto wyniesie ~1700 zl.
    Czyli zebys ty w roku zarobil 20450 zl pracodawca musi wydac 30 tys. Pobaw
    sie tez kalkulatorem wpisz jakies wieksze sumy - zobaczuysz czy sie oplaca
    pracowac...
    Takie zycie - taki system. Pracodawcy robia to na co im pozwala rynek i do
    czego zmusza panstwo.
    Zeby uzdrowic rynek trzeba zmienic chory system utrzymywany przez panstwo.
    A panstwo to ogol obywateli - i to oni poprzez swoich reprezentantow tworza
    prawo.
    Widzisz juz co robic? Zmienic reprezentantow.
    I nie wierz Rokicie czy Kaczkom - oni byli za ich rzadow bylo to samo.