PracaGrupypl.praca.dyskusjeDo szanownych pracodawców › Re: Do szanownych pracodawców
  • Data: 2003-08-11 07:57:54
    Temat: Re: Do szanownych pracodawców
    Od: web <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    In article <bh6bja$1tgb$1@news.atman.pl>, c...@g...pl says...

    > ...Skoro może sobie wybrac to wybiera,odwieczne prawa rynku i jest pieknie,a
    > mi pieknie nie jest bo wiecznie zył nie będę i los tez mi nie sprzyja i
    > bogatych zon tez nie przyciagam,wiec zdany jestem tylko na to co mi we łbie
    > zostało,a to jak sie okazuje nikomu do niczgo nie jest potrzebne,to w takim
    > razie co? mam sie przekwalifikowac ,na kogo?,przeciez jestem człowiekiem z
    > zewnatrz,zycia nie starczy aby przeskoczyc pozastawiane zasieki,i nie
    > uwierze juz w gadke o wysokich kwalifikacjach,a minióweczki tez nie
> [...]

    Od gadania Ci nic nie przybedzie. Wez sie lepiej do roboty zamiast
    narzekac i obwiniac wszystkich o swoja sytuacje. Nie wiem dlaczego, ale
    Polska to taki dziwny kraj, gdzie masa ludzi uwaza, ze ich los jest w
    rekach wszystkich, tylko nie ich samych. Jest tez sporo takich, ktorzy
    za swoje niepowodzenia obwiniaja innych, glownie tych, ktorzy swoja
    ciezka praca do czegos doszli i cos osiagneli. To taka jakas glupia i
    nic nie wnoszaca zazdrosc i zawisc. Takie jakies glupie polskie
    piekielko.