PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dlaczego w Polsce nie ma pracy...

  • 11. Data: 2005-09-22 11:53:18
    Temat: Re: Dlaczego w Polsce nie ma pracy...
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał :
    > Serdecznie ci wspolczuje.

    No miła jesteś, kto by się spodziewał!

    EF
    mniej niż zero

  • 12. Data: 2005-09-22 11:56:25
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Marek HAGA" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:dgu1v4$3q0$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    Mała poprawka -gazeta też nie była polska... ;)

    > Jak na bezrobotnego to nieźle Ci się wiedzie... ;))

    Mógł np. wygrać w Totka...albo się bogato ożenić...i w zw. z tym pracy
    szukać "hobbystycznie".
    Prawda? ;)

  • 13. Data: 2005-09-22 12:02:24
    Od: "Marek HAGA" <m...@v...pl>

    [...]
    > Mógł np. wygrać w Totka...albo się bogato ożenić...i w zw. z tym pracy
    > szukać "hobbystycznie".
    > Prawda? ;)

    Prawda, co nie zmienia faktu, że nie jest to typowa sytuacja
    statystycznego bezrobotnego :)

    MS

  • 14. Data: 2005-09-22 12:12:00
    Od: "Aleksander Galicki" <n...@n...com>

    >Serdecznie ci wspolczuje.
    >

    >Kira

    Droczysz sie, czy naprawde dalas sie zlapac na ewidentne trollowanie? Efendi
    nie interesuje dyskusja, bawi go (ja?) reakcja. Takie wampirkowanie.

    A.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 15. Data: 2005-09-22 12:12:29
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
    > [...]
    >
    > Prawda, co nie zmienia faktu, że nie jest to typowa sytuacja
    > statystycznego bezrobotnego :)

    A wiesz jakiej produkcji towary kupuje statystyczny bezrobotny? ;)
    Jeśli jest z miasta to nawet warzywka czy chlebek we "francuskim
    hipermarkecie".
    Im biedniejszy tym mocniej finansuje Chińczyków -napędzając tym samym ceny
    ropy /i swoją biedę/ ;)

  • 16. Data: 2005-09-22 12:24:25
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <dgu74c$dgo$1@news.onet.pl>
    Sky napisał(a):

    > Im biedniejszy tym mocniej finansuje Chińczyków -napędzając tym samym ceny
    > ropy /i swoją biedę/ ;)

    Im biedniejszy? To zobacz jakie kraje produkują drogą elektronikę.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 17. Data: 2005-09-22 12:33:38
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł 'Styx' Chuchmała" <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>
    napisał w wiadomości
    c.pl...
    > W artykule <dgu74c$dgo$1@news.onet.pl>

    > Im biedniejszy? To zobacz jakie kraje produkują drogą elektronikę.

    Czy biedny bezrobotny kupuje elektronikę?
    Nie. Kupuje żarcie, tenisówki i podkoszulki...
    :/

  • 18. Data: 2005-09-22 12:52:39
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <dgu8g6$gkn$1@news.onet.pl>
    Sky napisał(a):

    > Użytkownik "Paweł 'Styx' Chuchmała" <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>
    > napisał w wiadomości
    c.pl...

    > ceny

    > Czy biedny bezrobotny kupuje elektronikę?

    A ja coś takiego sugeruję?

    > Nie. Kupuje żarcie, tenisówki i podkoszulki...
    >:/

    Hm, myślisz, że chińskie żarcie i tenisówki dają ichniej gospodarce
    większego kopa niż droga elektronika?

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 19. Data: 2005-09-22 12:58:01
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "Aleksander Galicki" <n...@n...com> napisał :

    > Droczysz sie, czy naprawde dalas sie zlapac na ewidentne trollowanie?
    Efendi
    > nie interesuje dyskusja, bawi go (ja?) reakcja. Takie wampirkowanie.

    Yhy, dobze godo. :)))

  • 20. Data: 2005-09-22 13:03:19
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 22 Sep 2005 14:12:29 +0200, na pl.praca.dyskusje, Sky napisał(a):

    > A wiesz jakiej produkcji towary kupuje statystyczny bezrobotny? ;)
    > Jeśli jest z miasta to nawet warzywka czy chlebek we "francuskim
    > hipermarkecie".

    Chyba raczej portugalskim supermarkecie :]

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl