PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dlaczego w Polsce nie ma pracy...

  • 21. Data: 2005-09-22 13:12:05
    Temat: Re: Dlaczego w Polsce nie ma pracy...
    Od: "forest" <g...@w...pl>

    ja też jestem bezrobotny i na pewno nie winię swobodnego przepływu towarów i
    usług za to, że nie mogę znaleźć pracy

    a np polski hydraulik we francji, polskie pielęgniarki w krajach
    skandynawskich ??

  • 22. Data: 2005-09-22 14:45:57
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Aleksander Galicki [Thu, 22 Sep 2005 14:12:00 +0200]:

    > Droczysz sie, czy naprawde dalas sie zlapac na ewidentne
    > trollowanie? Efendi nie interesuje dyskusja, bawi go (ja?)
    > reakcja. Takie wampirkowanie.

    Takie prywatne hobby, posiadam tez wlasna kolekcje Trolli :)

    Kira

  • 23. Data: 2005-09-22 17:43:36
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł 'Styx' Chuchmała" <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>
    napisał w wiadomości
    c.pl...
    > W artykule <dgu8g6$gkn$1@news.onet.pl>

    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    > A ja coś takiego sugeruję?

    Odszedłeś od analizowania konsumenta. Wygrywa producent zaspokajający
    każdego konsumenta -a na razie analizujemy "biednego bezrobotnego".

    > Hm, myślisz, że chińskie żarcie i tenisówki dają ichniej gospodarce
    > większego kopa niż droga elektronika?

    A znasz zasadę że kasę najszybciej robi się sprzedając masowo towar wart
    grosze za sztukę? Np dzwonki czy tapety na komórki ;)

  • 24. Data: 2005-09-22 17:44:17
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Kapsel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Chyba raczej portugalskim supermarkecie :]

    U nas większość mają Francuzi ;)

  • 25. Data: 2005-09-22 17:46:19
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "forest" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > ja też jestem bezrobotny i na pewno nie winię swobodnego przepływu towarów
    > usług za to, że nie mogę znaleźć pracy
    >
    > a np polski hydraulik we francji, polskie pielęgniarki w krajach
    > skandynawskich ??

    ...czy Polskie "dziewczynki" w Beneluxie lub Niemczech...

  • 26. Data: 2005-09-22 17:47:50
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    > Re to: Aleksander Galicki [Thu, 22 Sep 2005 14:12:00 +0200]:

    > Takie prywatne hobby, posiadam tez wlasna kolekcje Trolli :)

    Ja też chcę!!!
    ...do twojej kolekcji... ;)

  • 27. Data: 2005-09-22 18:13:47
    Od: Paweł 'Styx' Chuchmała <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl>

    W artykule <dguqgj$sta$1@news.onet.pl>
    Sky napisał(a):

    > A znasz zasadę że kasę najszybciej robi się sprzedając masowo towar wart
    > grosze za sztukę? Np dzwonki czy tapety na komórki ;)

    Dziewczynka z zapałkami marnie skończyła.

    Pozdr,

    --
    Paweł 'Styx' Chuchmała
    styx at irc dot pl

  • 28. Data: 2005-09-22 18:18:46
    Od: anonim <***com@mail.com>

    on Thu, 22 Sep 2005 18:13:47 +0000 (UTC) Paweł 'Styx' Chuchmała
    <s...@h...t15.ds.pwr.wroc.pl> wrote:

    > Dziewczynka z zapałkami marnie skończyła.

    bo nie wykupiła banerów i reklam na góglu

  • 29. Data: 2005-09-22 19:03:42
    Od: Maciej Koziński <m...@w...wp.pl>

    Sky wrote:
    > Zastanawiam się, dlaczego do cholery w Polsce nie ma pracy...

    Bo mimo dużej liczby bezrobotnych jest cholernie droga. Dzięki obłożeniu
    znacznymi narzutami.
    --
    Maciej Koziński
    http://strony.wp.pl/wp/maciej_kozinski/

  • 30. Data: 2005-09-22 20:04:20
    Temat: Re: Dlaczego w Polsce nie ma pracy... [OT]
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 22 Sep 2005 19:47:50 +0200, "Sky" <s...@o...pl> wklepał(-a):

    >Użytkownik "Kira" <c...@-...pl> napisał w wiadomości

    >Ja też chcę!!!
    >...do twojej kolekcji... ;)

    Trolle zwykle kolekcjonuje się wypchane.