PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dlaczego w Polsce nie ma pracy...

  • 31. Data: 2005-09-22 20:44:11
    Temat: Re: Dlaczego w Polsce nie ma pracy...
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 22 Sep 2005 12:01:40 +0200, "Sky" <s...@o...pl>
    zakodował:

    >qwerty uiop, 2005-09-22 10:27

    Plagiat i nieprawdziwa data.
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&num=25&q=%
    22Wstaj%C4%99+rano%2C+w%C5%82%C4%85czam+moje+japo%C5
    %84skie+radio%22&qt_s=Szukaj

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 32. Data: 2005-09-22 21:32:36
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Sky [Thu, 22 Sep 2005 19:47:50 +0200]:

    > Ja też chcę!!!
    > ....do twojej kolekcji... ;)

    To zreformuj C++ czy cos... ;>

    Kira

  • 33. Data: 2005-09-22 22:52:45
    Od: "Koziorozec" <k...@T...pl>

    Użytkownik "Kira" napisał w wiadomości

    > To zreformuj C++ czy cos... ;>
    >

    > Kira

    Ale pamiętaj, że pomysł z _reformą_ortografii_ jest już
    zarezerwowany! :>

    --
    Koziorozec

  • 34. Data: 2005-09-23 07:08:19
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Thu, 22 Sep 2005 19:44:17 +0200, na pl.praca.dyskusje, Sky napisał(a):

    > U nas większość mają Francuzi ;)

    Ale pol Polski kupuje w biedronce :D

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl

  • 35. Data: 2005-09-23 07:09:44
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Koziorozec [Fri, 23 Sep 2005 00:52:45 +0200]:

    > Ale pamiętaj, że pomysł z _reformą_ortografii_ jest już
    > zarezerwowany! :>

    Dlatego sugeruje to C++ ;)

    Kira

  • 36. Data: 2005-09-23 08:59:11
    Od: " Marek" <m...@g...pl>

    Sky <s...@o...pl> napisał(a):

    > Dzień z życia Polaka...
    > Zastanawiam się, dlaczego do cholery w Polsce nie ma pracy...

    No właśnie dlatego ;)
    Swobodny przepływ towarów i usług, swobodnym przepływem, ale jeżeli się
    świadomie rezygnuje z produkcji własnej na rzecz importu, to jakaś
    ilość ludzi jest bez pracy. Jeżeli zostały zlikwidowane całe gałęzie
    przemysłu, i część rolnictwa, to nie ma siły, żeby nie spowodowało
    to dużego bezrobocia.

    Nie wnikam w rozważania ekonomiczne lub pseudoekonomiczne,
    bo do układów jakie panują np. w starych krajach UE, dochodzono
    całe dziesięciolecia. Poza kryzysem z lat &#8217;30 ubiegłego stulecia,
    gospodarka i rynek pracy cały czas zmieniają się tam łagodnie.
    Ludzie gdzieś są zwalniani, a przyjmowani gdzie indziej.
    W Polsce natomiast świry zrobiły &#8222;pstryk&#8221; i w ciągu kilku lat
    miliony ludzi bez pracy. Miejsca pracy w jednym miejscu znikły,
    ale nie pojawiły się w innym miejscu nowe.
    Jedyne w czym Polska przoduje w UE, to wielkość bezrobocia.

    To jest strategia działania byłych rewolucjonistów.
    Fotka z Wałęsą i hyc do parlamentu.
    Zburzyć Układ Warszawski &#8211; na pohybel!
    Zburzyć RWPG &#8211; jasne!
    Zburzyć PRL &#8211; proszę bardzo!
    Zburzyć przemysł &#8211; dobrze!
    Zburzyć PGR-y &#8211; jeszcze lepiej!
    Zbudować coś - ... oo ee nie umiem, bo całe dziesięciolecia burzyłem,
    a zresztą po co, naiwni wyborcy i tak będą głosować.
    Nawet hasła się nie zmieniły: PRECZ Z KOMUNĄ!
    Z jaką komuną &#8211; chyba ze swoją?

    Nie ma co bezkrytyczne psioczyć na socjal, bo czy w takiej Szwecji
    po dziesięcioleciach socjaldemokracji mają źle?
    Nie mają, bo w Szwecji ludzie się nie opierali w czasie pracy o łopatę,
    a jak się złamała, to o betoniarkę, ale zapierdalali i zapierdalają dalej.

    W Polsce natomiast zapierdalanie było tylko w czasie odbudowy,
    a potem nagle koniec.
    Śmiem twierdzić, że gdyby okres odbudowy nie zbiegł się z okresem
    stalinizmu, to Polska nadal byłaby w ruinie.

    Pokutuje kilka stuleci występowania przeciwko każdej władzy.
    Lepiej było tylko w okresach, gdy władza była silniejsza i brała
    za mordę.
    Obawiam się, że wejście do UE też niewiele zmieni chyba, że następne
    pokolenia Polaków odetną się od leniwo-imprezowej przeszłości,
    i zespolą z młodymi ze starych krajów UE.

    Tak sobie myślę, że dla nas byłoby lepiej, żeby stolicę UE przeniesiono
    do Berlina. Komisarzom unijnym byłoby bliżej do Warszawy i łatwiej
    zapanować nad rozprzężeniem panującym między Odrą a Bugiem.
    Wprawdzie w epoce samolotów i internetu wszędzie blisko,
    ale pańskie oko ...

    Marek

  • 37. Data: 2005-09-23 09:13:13
    Od: "Aleksander Galicki" <c...@p...fm>

    > Dlatego sugeruje to C++ ;)

    Tak sie sklada, ze C++ juz zostal zreformowany - znaczy wyrzucony na smietnik
    historii :-)

    A.

  • 38. Data: 2005-09-23 09:36:11
    Od: "Efendi" <f...@r...di>

    Użytkownik "Aleksander Galicki" <c...@p...fm> napisał :
    > Tak sie sklada, ze C++ juz zostal zreformowany - znaczy wyrzucony na
    smietnik
    > historii :-)

    A mnie uczyli FORTRAN-u. I po co? :)))

  • 39. Data: 2005-09-23 09:39:49
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Efendi [Fri, 23 Sep 2005 11:36:11 +0200]:

    > A mnie uczyli FORTRAN-u. I po co? :)))

    Jestem nieomal pewna, ze byl to przejaw dyskryminacji.
    Pozwij ich.

    Kira

  • 40. Data: 2005-09-23 09:53:50
    Od: "macko42" <m...@g...pl>

    Kira <c...@-...pl> napisał(a):

    > Re to: Koziorozec [Fri, 23 Sep 2005 00:52:45 +0200]:

    > Dlatego sugeruje to C++ ;)

    zreformowane C++ nazywa sie java ;)
    spoznilas sie ladnych pare lat ;)