PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dlaczego w Polsce nie ma pracy

  • 21. Data: 2003-07-31 12:33:43
    Temat: Re: Dlaczego w Polsce nie ma pracy
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    web <w...@p...fm> wrote:
    > Poza tym w UK moge sobie wybrac, gdzie chce sie leczyc i gdzie, chce
    > zbierac na emeryture.

    No wiesz, w Polsce to też już możesz :>

    --
    FYI: "Ja jestem osłem i Ty jesteś osłem" -- Anthony de Mello
    A tak poza tym to dziś jest mój 10377 dzień życia, sprawność

  • 22. Data: 2003-07-31 12:46:05
    Od: web <w...@p...fm>

    In article <bgb2b7$9b6$1@absolut.sgh.waw.pl>, d...@s...waw.pl says...

    > No wiesz, w Polsce to też już możesz :>

    No, nie do konca :-)
    ZUS musze placic, na NFZ musze placic...
    A budynki ZUSu sa coraz ladniejsze i piekniejsze.

  • 23. Data: 2003-07-31 12:50:47
    Od: web <w...@p...fm>

    In article <bgb37l$8jl$1@news.onet.pl>, 1...@a...com.pl
    says...

    > i nie czujesz dumy z tego powodu? ;-)

    Ech... duma mnie wrecz rozpiera ;-)
    Rosna nam przyszle zabytki.

  • 24. Data: 2003-07-31 12:52:06
    Od: "DarekS" <1...@a...com.pl>

    web napisał:

    > No, nie do konca :-)
    > ZUS musze placic, na NFZ musze placic...
    > A budynki ZUSu sa coraz ladniejsze i piekniejsze.

    i nie czujesz dumy z tego powodu? ;-)

    --
    Darek
    wyciąć cyferki z adresu

  • 25. Data: 2003-07-31 13:02:32
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    web <w...@p...fm> napisał(a):

    > In article <bgaqne$1g9$1@inews.gazeta.pl>, s...@N...gazeta.pl
    > says...

    > Ale nie potrzebuje tego ciepla az tyle i tego zarcia tez mi tyle nie
    > potrzeba. W gornictwie i polskim rolnictwie jest obecnie nadprodukcja.
    > To chyba nic nowego, ze gornictwo przynosi ogromne straty. To nic
    > nowego, ze doplacamy do zywnosci produkowanej przez rolnikow. Doplacamy
    > do ubezpieczenia spolecznego rolnikow i przywilejow gornikow.

    W rolnictwie nadprodukcja ? A czytasz gazety ? Czytałes, że z powodu suszy
    będzie za mało zboża i trzeba będzie importować za dwa razy drożej ? Bez
    wątpienia do rolnictwa i górnictwa się dopłaca - ale dopłaca się wszędzie na
    świecie, także w twojej wytęsknionej Unii. W Polsce i tak produkcja węgla i
    zatrudnienie w górnictwie spadło bodaj dwukrotnie w ciągu ostatnich
    dziesięciu lat. Przywileje górników - zlituj się, jakie przywileje.
    Emerytury rolnicze - masz na myśli te emerytury po 200 złotych ?

    > Jest to jedna z przyczyn. Zdrowe firmy zabijane sa ogromnymi podatkami.
    > Czesc z tych podatkow idzie wlasnie w bloto na nieustanna kroplowke dla
    > branz, ktore nie maja zadnej przyszlosci. Za te pieniadze mozna bylo w
    > Polsce wybudowac setki kilometrow autostrad. I upodobnic Polske do
    > krajow zachodniej Europy pod wzgledem infrastruktury. Te pieniadze mozna
    > tez bylo wydac na polska nauke i szkolnictwo. Wystarczy zauwazyc, jak
    > poszly szybko do przodu kraje, ktore na to postawily.

    Człowieku - zlituj się. Rolnictwo nie ma przyszłości - to co będziesz żarł.
    Górnictwo nie ma przyszłości - to z czego będzie produkowana energia ? Z
    wiatraków ? Polska gospodarka jest oparta na węglu i będzie. Górnicy,
    rolnicy i hutnicy są winni że w Polsce nie ma autostrad - jakiej propagandy
    się nałykałeś ?

    > Z zycia. Mieszkam w Warszawie i tu co chwile sa organizowane jakies
    > demolki przez bandy zwiazkowcow.

    Też mieszkam w Warszawie nie widuję żadnych demolek organizowanych przez
    bandy - jakiej propagandy słuchasz ?\

    > W wiekszosci jednak szkodza sami sobie. Smieszy mnie, gdy maszeruje
    > kolejna demonstracja robiaca demolke zadajaca miejsc pracy. W czasie,
    > gdy wszyscy inni pracuja ciezko na swoje pieniadze!

    Za jakie twoje pieniądze - co ty wygadujesz ? Jakie domenstracje robiące
    demolki - na jakim ty świecie zyjesz. Ze świata propagandy przejdź do świata
    rzeczywistego - wyjdzie ci to na zdrowie.

    > Ostatnie strajki kolejarzy. Zatrzymali ruch pociagow i wyszli na tory.
    > Nie pozwolili normalnie pracujacym dotrzec do pracy. Narazili kolej na
    > kolejne koszty! Toz to jakbym ja myslal analogicznie, to musialbym w
    > obronie swojego miejsca pracy skopac pare monitorow i porozwalac pare
    > komputerow. To jakis debilizm.

    Chyba za dużo słuchasz socjalistycznej propagandy - może jesteś jakimś
    komunistą. Powtarzasz tezy komunistycznej propagandy sprzed kilkunastu lat,
    gdzie strajkujący to byli warchoły i wichrzyciele, z związki były
    antysocjalistyczne. Przestaw swój zegar na współczesne czasy. Z jednym się
    zgadzam - na pewno kopanie monitorów to debilizm. Zwłaszcza własnych. Poza
    tym jakie strajki kolejarzy - w Niemczech, Angli czy na Słowacji.

    Czy

    > 50% spoleczenstwa w Polsce nie pracuje. Emeryci, bezrobotni i rencisci.
    > Duza czesc rent wyludzona. W Polsce mamy zreszta najwiecej rencistow w
    > porownaniu z cala Europa. To Polacy sa tacy chorowici, bidulki?

    Oczywiście emerytów potopić, a bezrobotnych zagonić do pracy której nie ma.
    Obżerają zdrowy trzon narodu - na jakim ty świecie żyjesz ?

    > Mnie juz nie interesuje, co bedzie dzialo sie w Polsce. Mnie tu nie
    > bedzie.

    To twoja sprawa. Zawsze najłatwiej uciec. Ale pamiętaj, że nie jest prawdą,
    że w Ameryce dolary leżą na ulicy.

    > W Polsce daleko jest do normalnosci. Przede wszystkim jesli chodzi o
    > mentalnosc ludzi, ktorzy wciaz zyja w przeswiadczeniu, ze cos im sie
    > nalzy. Z wielka ulga na sercu w przyszlym roku opuszcze to polskie
    > piekielko i wtedy niech sie tu dzieje, co chce.

    Musiałbyś sprecyzować, co rozumiesz pod pojęciem "normalność". Poza tym nie
    rozumiem, dlaczego czekasz z tymi decyzjami do przyszłego roku, przecież
    nikt cię nie trzyma. Czyśbyś naprawdę uwierzył w te propagandę o
    dobrodziejstwach wstąpienia do Unii. Oczywiście przystąpienie do Unii jest
    dla Polski korzystne, ale korzyści do może odczujemy za 10 lat, na pewno nie
    w przyszłym roku.

    Zdecydowanie ci radze zejśc z obłoków na ziemie i przejść do świata realnego.

  • 26. Data: 2003-07-31 13:10:33
    Od: "Luke O vel O.D." <szukam_pracy@nospam_hotpop.com>

    Nie mam czasu komentowac wszystkich twoich wypocin, ale jezeli uwazasz ze
    Polska to kraj normalny to jestes chory, ciezko chory

    O.D.

  • 27. Data: 2003-07-31 13:25:31
    Od: " " <s...@N...gazeta.pl>

    Luke O vel O.D. <szukam_pracy@nospam_hotpop.com> napisał(a):

    > Nie mam czasu komentowac wszystkich twoich wypocin, ale jezeli uwazasz ze
    > Polska to kraj normalny to jestes chory, ciezko chory

    A potrafisz podać jakieś argumenty, czy zdania jak wyżej to maksimum na co
    cię stać.

  • 28. Data: 2003-07-31 13:40:29
    Od: " steer" <s...@N...gazeta.pl>

> [...]
    >
    > I nie moge sie juz doczekac wejscia Polski do EU. W tym dniu bede
    > wlasnie przekraczal granice, aby zaczac normalne zycie w jakims

    Fabio, juz mi sie tak fanie czytało i to ostatnie zdanie ..... zaprzeczasz
    sam sobie. Socjalizm panaceum na socjalizm ???

    A sytuacje jakie jakie opisujesz to jest właśnie szeroko pojęta demokracja. W
    tej tak oczekiwanej z utęsknieniem w Polsce demokracji dominuje: populizm,
    obiecanki dla okreslonych grup społecznych w zamian za głosy wyborcze czyli
    przerzucanie kiełbasy wyborczej, taka sama siła głosu pijaka i profesora,
    cięzko pracującego i nieroba, promowanie leni, gnębienie pracowitych,
    generowanie śmierci (obowiązkowe OC), osłabianie przedsiębiorczości,
    tworzenie mechanizmów aby jak największy strumień pieniędzy płynął publicznym
    korytem, zaciąganie długu publicznego w postaci obligacji za który będą
    płaciły nasze dzieci, dopuszczanie do rozmów bandyckich związków zwodowych
    które tak naprawdę szkodzą pracownikom a nie pomagają (komisje trójstronne),
    radosna redystrubucja srodków publicznych etc ....
    A to wszystko w imieniu pro publico bono (dla dobra publicznego). Dupa :)
    demokracja jest dobra dla kilku procent społeczeństwa którzy wiedzą o jej
    ciemnych stronach, wymaga intelektu zeby dobrze funkcjonowac.
    Ale po co ja to mówie ? dlaczego uszczęśliwiam na siłe ? przeciez nikt mi za
    to nie płaci. Może po prostu chce żeby było lepiej .... ale jestem naiwny,
    hehehe

    steer

    PS. Tam gdzie jest konkurencja nie ma miejsca na marnotrawienie czasu przez
    pracowników. Juz o to zadba pracodawca poprzez swojego managera. A jak o tym
    nie wie ze mu sie nie opłaca tolerowac lenistwa to sam sobie podcina gałąź na
    której siedzi.

  • 29. Data: 2003-07-31 13:56:25
    Od: "Jarosław Wiechecki" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "web" <w...@p...fm> napisał w wiadomości
    > In article <bgb37l$8jl$1@news.onet.pl>, 1...@a...com.pl
    > says...

    > Ech... duma mnie wrecz rozpiera ;-)
    > Rosna nam przyszle zabytki.

    Klasy 0. 0 nie dlatego, że są cudami architektury tylko dlatego, że zero
    reprezentują.

    --
    pozdrawiam
    Jarosław Wiechecki

  • 30. Data: 2003-07-31 14:01:15
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    leszek wrote:
    a Ty chyba jestes z innej bajki ?? Twoje poglady to jakis zwiazkowy chlam :(
    bezrobocie jest oficjalnie tak duze, ale nikt nie pisze/mowi o rozmiarze
    szarej strefy. Mieszkam w miescie 40k mieszkancow z ponad 25% bezrobociem,
    ale tylko nieliczni nie maja dochodow. Wiekszosc albo "robi wlosy"
    (fryzjerka) w domu, "wykonczeniowka" (budowlancy) etc Ludzie kreca
    niesamowita kase i oczywiscie obowiazkowo sa na listach wyplat zasilkow dla
    bezrobotnych. Mielismy juz z zona kilka propozycji fikcyjnego zatrudnienia
    (zus chcial oplacac deliktwent) tylko po to by "nabic" staz i za kilka
    miesiecy znowu dostac "kuronia".

    W naszym (niestety) kraju panuje olbrzymia prywata i nastawienie politykow
    na nabijanie wlasnej kabzy.

    > W rolnictwie nadprodukcja ? A czytasz gazety ? Czytałes, że z powodu
    > suszy będzie za mało zboża i trzeba będzie importować za dwa razy
    > drożej ?
    A moze ktos dobralby sie do dupy pana posla, ktory wyprowadzil kilkanascie
    tysiecy ton zboza ?? Starczyloby pewnie jeszcze na export.

    > Polsce i tak produkcja węgla i zatrudnienie w górnictwie spadło bodaj
    > dwukrotnie w ciągu ostatnich dziesięciu lat. Przywileje górników -
    > zlituj się, jakie przywileje.
    Takie, ze ja, i wszyscy pracujacy i placacy ZUS splacaja tych nierentownych
    kolesi zrzeszonych w chorych zwiazkach. Prowadzac DG sprobuj nie zaplacic
    ZUSu w terminie (2 dni poslizgu) - otrzymujesz wezwanie, grozbe skierowania
    do prokuratury etc A kopalnia, huta, PKP ??? Przez cale lata nie placili
    skladek i jakis pacan po protestach innych pacanow zrzeszonych w zwiazki
    anuluje dlug takim firmom. A ja pracuje po 12h dziennie zeby zaplacic
    gornikowi/hutmikowi/kolejarzowi emeryture :( To jest chore !!!

    > Emerytury rolnicze - masz na myśli te
    > emerytury po 200 złotych ?
    Jak ktos "odstawial" przez cale zycie kane mleka (10 czy 20litrow) oraz
    sprzedawal 10 jajek tygodniowo to co ile powinien dostac ??? 1000 czy moze
    wiecej ? Taka produkcja to ogrodek przydomowy - rolnik to czlowiek majacy 50
    , 100 ha - tacy maja solidne emerytury.

    Dziwne , odnosze wrazenie, ze twoj post ma takie znamiona :(

    > Człowieku - zlituj się. Rolnictwo nie ma przyszłości - to co będziesz
    > żarł.
    Ja sie odzywiam lub jem nie wiem jak to wyglada u Ciebie ? Pisalem kto to
    jest rolnik - duzo ziemi + zroznicowana produkcja a nie "kartofle",
    "kartofle" i tak w kolko - rolnik tez powinien zastanawiac sie nad tym co
    powinien produkowac a nie to co dobrze mu urosnie

    > Górnictwo nie ma przyszłości - to z czego będzie produkowana
    > energia ? Z wiatraków ? Polska gospodarka jest oparta na węglu i
    > będzie.
    A to dlatego, zeby gornicy nam sie nie zbuntowali. Ropa i gaz sa
    zdecydowanie tansze !

    > Górnicy, rolnicy i hutnicy są winni że w Polsce nie ma
    > autostrad
    Oczywiscie, umarzajac dlugi gornikow, hutnikow, kolejarzy, rolnikow zabiera
    sie od tych ktorych stac na luksus jakim w naszym spoleczenstwie jest
    samochod , bo jak beda chcieli nimi jezdzic - zaplaca jeszcze raz

    masz telewizor ?? to czasem wlacz kiedy "stocznia" ,, "huta", "kopalnia"
    "jedzie na Warszawe"

    A moze to ta Warszawa na innym kontynencie bo w tej w PL czesto cos sie
    dzieje A potem jest malowanie budynkow, wymiana szyb etc - oczywiscie znowu
    na nasz ( w tym moj ;>) koszt

    Halo !!! Podudka!!! Jest tam kto ??? Dwa dni temu chyba we Wrocku, wczoraj
    na Dolnym Slasku nie slyszales ? To przejrzyj prase z ostatniego tygodnia
    znajdziesz cos na 100%

    tych ktorym nie chce sie przyjsc do pracy za 800 brutto w miescie gdzie
    bezrobocie wynosi 25% (pisalem wyzej) to jest ta banda, ktorej nie
    dostrzegasz !!

    nie umieja kombinowac i zalatwiaja renty na prawo i lewo

    > a bezrobotnych zagonić do pracy której
    > nie ma.
    praca jest nie ma chetnych do jej podjecia a jak sie pojawia jakis
    potnecjalny pracownik to po pierwsze najczesciej nie ma pojecia o pracy
    (mimo posiadanych uprawnien) oraz ma abstrakcyjne wymagania finansowe i
    dotyczace warunkow pracy

    Leszek ! Obudz sie chlopie !!! A moze ty jestes Leszek M. ??? I stad Twoje
    poglady i brak kontaktu z rzeczywistoscia ???

    Maniek