PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dlaczego w Polsce nie ma pracy

  • 91. Data: 2003-08-05 00:30:21
    Temat: Re: Dlaczego w Polsce nie ma pracy
    Od: "Makaron von Knedelek" <a...@c...pl>

> [...]
    > tego co widziałem na pewno ten koszt był zbliżony do zysków - pomijając
    > kwestie zniżek, nie tylko dla kolejarzy, ale dla studentów i uczniów w
    > wakacje. Pytanie - czy sprawiedliwe jest gnojenie PKP w ramach
    > ustawowych zniżek dla proliberalnych studentów? ;) Do tego zapewne
    > dochodzą koszty amortyzacji i trakcji [!], które w pewnej części przejdą
    > na pozostałe pociągi [przed kosztem trakcji nie da się uciec].
    >
    > Może projekt uzdrawiania gospodarki należy zacząć od odebrania
    > socjalistycznych zniżek dla studentów nie podróżujących do szkół? ;)

    Pan licząc te obliczenia nie podliczył chyba wszytskiego. Ale nawet jeśli
    to i tak autobus szynowy IMHO byłby dużo tańszy.. ale na takie
    "modernizacje" nie ma pieniędzy ,ale cóż...
    A co do studentów to ok... ale wtedy można liczyć na wyskoki wzrost
    autostopowiczów... bo student to nie niekończąca się studnia..Kiedyś
    pieniądze mu się skończą,... i znowu acyze na alkohol będą musieli
    zmniejszyć by student od 1 do 1 mógł zjeść objadzik ;)

  • 92. Data: 2003-08-05 01:51:38
    Od: "Paweł Chałczyński" <c...@p...onet.pl>

    > Po za tym do rzadzenia krajem potrzebni sa
    > wyksztalceni i odpowiednio do tego przygotowani profesjonalisci i
    > fachowcy a nie, za przeproszeniem motloch granatem od pluga oderwany

    Dokladnie, szlag mnie trafia jak slysze cos takiego jak ostatnio, ze XXX
    (tutaj pokazuja takiego wiesniaka, po jego kilku slowach juz sie mozna
    zoorientowac o jego poziomie, nie mowiac juz o wiedzy fachowej) bedzie nowym
    poslem samoobrony, ale "jeszcze nie wie czym sie bedzie zajmowal"...

    Ja rozumie ze demokracja, ale powinien byc wymog ze poslem/ministrem moze
    zostac tylko osoba z wyzszym wyksztalceniem najlepiej z zakresu prawa lub
    ekonomi (w zaleznosci od stanowiska).

    --
    Pawel Chalczynski - c...@p...onet.pl

  • 93. Data: 2003-08-05 07:39:28
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    In article <1...@6...148.85.164>, Paweł Chałczyński wrote:
    > Ja rozumie ze demokracja, ale powinien byc wymog ze poslem/ministrem moze
    > zostac tylko osoba z wyzszym wyksztalceniem najlepiej z zakresu prawa lub
    > ekonomi (w zaleznosci od stanowiska).>

    To nigdy nie przejdzie, ale ustawy powinny obowiążkowo przechodzić przez
    jakąś sejmową grupę prawników, a zmiany przez nią wprowadzone mogą być
    odwołane tylko większością głosów.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl

  • 94. Data: 2003-08-05 07:55:30
    Od: "mk" <k...@p...onet.pl>

    > Dokladnie, szlag mnie trafia jak slysze cos takiego jak ostatnio, ze XXX
    > (tutaj pokazuja takiego wiesniaka, po jego kilku slowach juz sie mozna
    > zoorientowac o jego poziomie, nie mowiac juz o wiedzy fachowej) ...

    Dokaldnie, spora czesc z nich nie potrafi poprawnie zlozyc ani jednego
    zdania w jezyku polskim.
    Smiechu warte

    --
    pzdr
    mk

  • 95. Data: 2003-08-05 08:27:49
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Makaron von Knedelek <a...@c...pl> napisał(a):

    > obrzydliwie
    >
    > Bo to jest proste dla mnie... Bo ja zapłace więcej za prąd, a że chce mieć
    > prąc i cieplo jak jak najtańsze to wolałbym,żeby kupili z Australii. To tak
    > jak kupowanie tego samego produktu z dwóch różnych sklepach.
    > Kupuje gdzie taniej.
    > I to całkiem normalne ,że np z Gdyni nie pojade do Sanoka po
    > telewizor, jeśli kupie go tam taniej o 5zł... takiego proste,
    > rozsądne rozumowanie...

    Owszem, tylko racz jeszcze zauważyć, że węgla nie kupuje się na sztuki,
    tylko na statki.

  • 96. Data: 2003-08-05 10:28:29
    Od: "Mariusz \(Maniek\) Milobedzki" <m...@p...onet.pl>

    > Dokaldnie, spora czesc z nich nie potrafi poprawnie zlozyc ani jednego
    > zdania w jezyku polskim.
    > Smiechu warte
    To jest zalosne a nie warte smiechu. No ale przeciez to My ICH wybralismy :(

    Maniek
    GG: 2220373

  • 97. Data: 2003-08-05 10:41:56
    Od: "Tomasz Gessner" <t...@N...op.pl>

    > To jest zalosne a nie warte smiechu. No ale przeciez to My ICH wybralismy
    :(

    Jakie spoleczenstwo, tacy politycy ...

  • 98. Data: 2003-08-05 10:47:50
    Od: "mk" <k...@p...onet.pl>

    > To jest zalosne a nie warte smiechu. No ale przeciez to My ICH wybralismy
    :(

    ja ich nie wybralem
    Najgorsze jest to, ze praktycznie nie ma na polskiej
    scenie politycznej polityka, ktory bylby dobrym wyborem
    sa zli i jeszcze gorsi.

    --
    pzdr
    mk

  • 99. Data: 2003-08-05 11:11:40
    Od: "Makaron von Knedelek" <a...@c...pl>

    > ja ich nie wybralem
    > Najgorsze jest to, ze praktycznie nie ma na polskiej
    > scenie politycznej polityka, ktory bylby dobrym wyborem
    > sa zli i jeszcze gorsi.

    "Bo polityka to tarzanie się w błocie i każdy ubrudzić się musi"

    Makaron von Knedelek

  • 100. Data: 2003-08-05 11:14:58
    Od: "Makaron von Knedelek" <a...@c...pl>

    > Owszem, tylko racz jeszcze zauważyć, że węgla nie kupuje się na sztuki,
    > tylko na statki.

    Kwestia wielkości ,ale zdrowy rozsądek właśnie pada jak mamy do
    czynienia z kowtami większymi niż 5zł. I jeszcze bradzej jak te pieniadze
    nie sa z naszej kieszeni a innej.