PracaGrupypl.praca.dyskusje › Informatyk w firmie windykacyjnej

  • 1. Data: 2003-07-31 07:03:14
    Temat: Informatyk w firmie windykacyjnej
    Od: "Greg" <b...@h...pl>

    Witam mam pytanko do Was grupowicze

    Jakie sa srednie zarobki Informaytyka Administratora w firmie windykacyjnej

    Dodam jakie sa obowiazki
    - administracja siecia
    - konfiguracja i wdrazaniem oprogramowania
    - szkolenie uzytkownikow
    - ochrona antywirusowa
    - tworzenie backup-ow
    -znajomosc baz danych
    -znajomosc technologii internetowych

    Firma jest ogolnopolska i zatrudnia ponad 100 osob
    Siec komputerowa to kilkadziesiat PC-tow.

  • 2. Data: 2003-07-31 07:19:45
    Temat: Re: Informatyk w firmie windykacyjnej
    Od: Grendel <n...@b...nie>

    On Thu, 31 Jul 2003 09:03:14 +0200, Greg wrote:

    > Witam mam pytanko do Was grupowicze
    >
    > Jakie sa srednie zarobki Informaytyka Administratora w firmie windykacyjnej

    qrcze... ale fucha...

    --
    Grendel

  • 3. Data: 2003-08-04 13:42:37
    Od: Rafał <t...@n...pl>

    Grendel wrote:

    > qrcze... ale fucha...

    Taaa? Dlaczego tak myślisz?

    Pozdrawiam
    Rafał
    --

    Życie jest jak papier toaletowy...

  • 4. Data: 2003-08-04 18:21:39
    Od: "Daniel Wasyliszyn" <d-wasyl@NO_SPAMpoczta.gazeta.pl>

    A kdzie rakie kurcze mozna dostac zalezy od miasta ale od 2000 do 6000zł w
    stolicyyyyy.