PracaGrupypl.praca.dyskusjeDlaczego w Polsce nie ma pracy › Re: Dlaczego w Polsce nie ma pracy
    From: " steer" <s...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dlaczego w Polsce nie ma pracy
    Date: Thu, 31 Jul 2003 13:40:29 +0000 (UTC)

    > Tak sobie siedze i mysle: 'Co sie, kurwa, dzieje w tym kraju! Czy ja
    > jestem jakims kosmita, ze chce normalnie pracowac i zarabiac na wlasna
    > emeryture, wlasne ubezpieczenie i wlasne leczenie w razie wypadkow? Czy
    > jestem jakis zerem, ze nie chce juz utrzymywac bandy nierobow???'
    >
    > I nie moge sie juz doczekac wejscia Polski do EU. W tym dniu bede
    > wlasnie przekraczal granice, aby zaczac normalne zycie w jakims
    > NORMALNYM KRAJU.
    >
    > ...:: fabio

    Fabio, juz mi sie tak fanie czytało i to ostatnie zdanie ..... zaprzeczasz
    sam sobie. Socjalizm panaceum na socjalizm ???

    A sytuacje jakie jakie opisujesz to jest właśnie szeroko pojęta demokracja. W
    tej tak oczekiwanej z utęsknieniem w Polsce demokracji dominuje: populizm,
    obiecanki dla okreslonych grup społecznych w zamian za głosy wyborcze czyli
    przerzucanie kiełbasy wyborczej, taka sama siła głosu pijaka i profesora,
    cięzko pracującego i nieroba, promowanie leni, gnębienie pracowitych,
    generowanie śmierci (obowiązkowe OC), osłabianie przedsiębiorczości,
    tworzenie mechanizmów aby jak największy strumień pieniędzy płynął publicznym
    korytem, zaciąganie długu publicznego w postaci obligacji za który będą
    płaciły nasze dzieci, dopuszczanie do rozmów bandyckich związków zwodowych
    które tak naprawdę szkodzą pracownikom a nie pomagają (komisje trójstronne),
    radosna redystrubucja srodków publicznych etc ....
    A to wszystko w imieniu pro publico bono (dla dobra publicznego). Dupa :)
    demokracja jest dobra dla kilku procent społeczeństwa którzy wiedzą o jej
    ciemnych stronach, wymaga intelektu zeby dobrze funkcjonowac.
    Ale po co ja to mówie ? dlaczego uszczęśliwiam na siłe ? przeciez nikt mi za
    to nie płaci. Może po prostu chce żeby było lepiej .... ale jestem naiwny,
    hehehe

    steer

    PS. Tam gdzie jest konkurencja nie ma miejsca na marnotrawienie czasu przez
    pracowników. Juz o to zadba pracodawca poprzez swojego managera. A jak o tym
    nie wie ze mu sie nie opłaca tolerowac lenistwa to sam sobie podcina gałąź na
    której siedzi.