PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to prawda? › Re: Czy to prawda?
  • Data: 2003-12-21 18:35:13
    Temat: Re: Czy to prawda?
    Od: "GreG" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "d+" <t...@w...pl> wrote in message
    news:bs4cke$f7m$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > uff..,ale długie...no cóż - trudno konkretnie przewidzieć. Osobiście przez
    > długi czas trzymałem się opinii, że człowiek, który coś ma do zaoferowania
    > to i w kambodży zrobi karierę.

    A co z tymi, ktorzy soba niewiele reprezentuja?? Co z tymi, ktorzy nie moga
    o sobie powiedziec, ze sa "przebojowi" "latwo nawiazujacy kontakty",
    "dyspozycyjni",
    "potrafiacy pracowac pod presja", "umiejacy pracowac w zespole", "szybko
    przyswajajacymi nowa wiedze", a wreszcie ktorych jedyna wada jest "sklonnosc
    do
    pracoholizmu" czy tez "upor w dazeniu do celu za wszelka cene" ?????????

    Gdzie jest miejsce dla tych zwyklych ludzi, ktorzy nie potrafia brac udzialu
    w wyscigu
    szczurow? Nie ma dla nich zwyklych miejsc pracy? Nie bedzie? Czy ci
    zwyczajni sa skazani
    na zdychanie z glodu?

    GreG