PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to prawda? › Re: Czy to prawda?
  • Data: 2003-12-21 18:54:50
    Temat: Re: Czy to prawda?
    Od: "GreG" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Brodek" <B...@r...NIE.ODPOWIADAM.pl> wrote in message
    news:bs4phf$nmj$1@SunSITE.icm.edu.pl...

    > Muszą się zmienić albo wegetować.
    > Albo ktoś sam sobie poradzi, albo nie zamierzam płacić (przez podatki)
    > takiemu komuś więcej niż, by mógł przeżyć.

    Ile dalbys sprzataczce w twojej firmie gdyby nie pensja minimalna?
    A czy w ogole zatrudniasz ja na umowe o prace?

    Czy nie placisz takim ludziom wiecej dlatego, ze sam nie masz?
    Czy uczciwie i rzetelnie wykonywana prace pani sprzataczki - dzieki ktorej
    masz poodkurzane biuro, czyste okna, czyste filizanki, brak kurzu na
    ksiazkach
    i biurku, czysty kibel i papier do podtarcia tylka - oplacasz tylko tak, by
    kobieta
    mogla wegetowac? A ty przez caly rok zaoszczedzisz na niej na wycieczke
    na Hawaje?

    Czy to jest rachunek ekonomiczny? Czy tylko on okresla DOBRE zarzadzanie...?

    GreG