PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to prawda? › Re: Czy to prawda?
  • Data: 2003-12-21 19:23:29
    Temat: Re: Czy to prawda?
    Od: "Brodek" <B...@r...NIE.ODPOWIADAM.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GreG" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:v%lFb.1766$HR.4637@news.indigo.ie...
    > Ile dalbys sprzataczce w twojej firmie gdyby nie pensja minimalna?
    > A czy w ogole zatrudniasz ja na umowe o prace?

    Nie mam sprzątaczki.
    Wymagam, by każdy sprzątał po sobie.
    Sam też myję swój kubek i jak mi się zdarzy to używam szczotki do kibla.
    Tygodniowe porządki i ogólnie dbanie o wygląd są w zakresie Katarzyny -
    prowadzi też sekretariat, jest odpowiedzialna za kontakty z zewnętrzną firmą
    księgową.. Co jakiś czas do większych porządków bierzemy człowieka z jakimś
    karcherem + ewentualnie parę studentów (parę, bo się im wtedy przyjemniej
    pracuje..)
    Katarzyna zarabia 1601 złotych na rękę. Ten jeden złoty to jakieś
    zaokrąglenia z umowy..
    A obecnie należy jej się podwyżka..

    > Czy nie placisz takim ludziom wiecej dlatego, ze sam nie masz?

    Nie do końca rozumiem pytanie. Czy mogę prosić jaśniej..

    > Czy uczciwie i rzetelnie wykonywana prace pani sprzataczki - dzieki ktorej
    > masz poodkurzane biuro, czyste okna, czyste filizanki, brak kurzu na
    > ksiazkach
    > i biurku, czysty kibel i papier do podtarcia tylka - oplacasz tylko tak,
    by
    > kobieta
    > mogla wegetowac? A ty przez caly rok zaoszczedzisz na niej na wycieczke
    > na Hawaje?

    No, na Hawajach jeszcze nie byłem. Ale to ciekawy kierunek..
    Czy oszczędzam na swoich pracownikach by zarobić na tę wycieczkę?.. Hm..
    Punkt widzenia zależy oczywiście od punktu siedzenia.. Jeśli pytasz o to,
    czy mógłbym im płacić więcej to na dziś odpowiedź brzmi - tak, mógłbym. Mam
    jednak świadomość, że za 3 miesiące ta odpowiedź może być inna a wtedy im
    znacznie trudniej zabrać.. I zastanawiam się po co wtedy miałbym ich
    zatrudniać jesli bym sam na tym nie zarabiał?..

    > Czy to jest rachunek ekonomiczny? Czy tylko on okresla DOBRE
    zarzadzanie...?

    I znów nie do końca rozumiem pytania..

    Pzdr
    Brodek