PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy to prawda? › Re: Czy to prawda?
  • Data: 2003-12-21 16:42:50
    Temat: Re: Czy to prawda?
    Od: "MC" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bs4g6k$t2j$1@inews.gazeta.pl...

    > spod tyłka i koryta sprzed dzioba politykom, którzy zrobili karierę na
    > zbiorowej nienawiści do PRL-u i uczuciach religijnych, a tak naprawdę nic
    > sobą nie reprezentują. Czy średnie IQ w Polsce jest tak niskie, że ludzie
    nie
    > widzą i nie rozumieją, że byli rewolucjoniści do rządzenia się nie dają,
    bo
    > umieją tylko krytykować i burzyć, a nie umieją budować? To, że obalili PRL
    > nie znaczy, że teraz im się w nagrodę należy władza i korzyści z niej
    > płynące! Teraz potrzebni są dobrzy administratorzy, którzy zadbają o
> [...]
    Coś się tak czepił tej nienawiści do PRL-u? Czy za PRL-u było lepiej? Czy za
    rządów SLD, która trudno posadząc o nienawiść do PRL-u coś się poprawiło?
    Przecież oprócz błedów polityków, nie da sie ukryc, ze demokratycznie
    (chociaż z dużym udziałem kiełbasy) wybranych, to właśnie PRL-owska
    przeszłość jest współprzyczyną obecnej sytuacji.

    Zresztą jest to całkiem niepotrzebna cześć dość interesujacej diagnozy.