PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy po szkole...

  • 1. Data: 2008-05-14 07:39:01
    Temat: Czy po szkole...
    Od: "ziip" <z...@...pl>

    ...policealnej w kierunku Technik Telekomunikacji-Cyfrowe Systemy
    Transmisyjne jest duza szansa na znalezienie pracy?Czy to raczej malo
    rozchwytywany przez pracodawcow kierunek?
    Czy po technikum mozna dostac prace w firmie telekomunikacyjnej?

  • 2. Data: 2008-05-14 08:32:01
    Temat: Re: Czy po szkole...
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    ziip napisał(a):

    > ...policealnej w kierunku Technik Telekomunikacji-Cyfrowe Systemy
    > Transmisyjne jest duza szansa na znalezienie pracy?Czy to raczej malo
    > rozchwytywany przez pracodawcow kierunek?

    A uczą tam zmywania?

    j.

  • 3. Data: 2008-05-14 12:15:46
    Od: " " <f...@W...gazeta.pl>

    W każdej organizacji w tym duzej , potrzebni są ludzie z różnym
    wyksztaleceniem. W firmach telekomunikacyjnych mysle ze dla technika tez
    miejsce sie znajdzie. Wyjazdy , konserwacje...

    Tylko pytanie czy dalej sie ksztalcić i zostac inz tele czy tech tele ?

  • 4. Data: 2008-05-14 13:11:13
    Od: Zygmunt <m...@o...pl>

    ziip napisał(a):
> [...]
    > rozchwytywany przez pracodawcow kierunek?
    > Czy po technikum mozna dostac prace w firmie telekomunikacyjnej?

    Ja skonczylem podobny kierunek. Nigdy nie mialem problemow ze
    znalezieniem pracy. Ale uwazam ze zawod taki ma powodzenie w duzych
    miejscowosciach (bo w malych nie za bardzo sa firmy telek.).

    Technik znajdzie prace przy centralach tele, centralkach tele, przy
    centralach alarmowych, tv przemyslowej, przy sieciach
    teleinformtycznych, strukturalnych, przy stacjach GSM... jest tego cale
    mnóstwo. No chyba ze trafisz gorzej i bedziesz kladl kable telefoniczne
    , lub zarabial gniazdka.
    Tylko pamietaj - Technikum łącznosci czy tam Telekomunikacji - NIC CIĘ
    NIE NAUCZY, poza odrobina teorii... Wszystko zalezy czy bedziesz umiał
    sie sprzedać.Ale to dotyczy kazdego zawodu.

    Generalnie bardzo polecam zawód.

  • 5. Data: 2008-05-14 15:47:56
    Od: mihau <m...@g...com>

    On May 14, 9:39 am, "ziip" <z...@...pl> wrote:

    > ...policealnej w kierunku Technik Telekomunikacji-Cyfrowe Systemy
    > Transmisyjne jest duza szansa na znalezienie pracy?Czy to raczej malo
    > rozchwytywany przez pracodawcow kierunek?

    zorientuj się w programie nauczania i sprawdź, czy nie są to rzeczy,
    które taniej robią lub niebawem będą robić azjaci. kumple po
    elektronice teraz cienko piszczą i sprzedają meble ogrodowe.

    --
    mihau

  • 6. Data: 2008-05-14 16:17:36
    Od: szaku <...@s...pl>

    ziip pisze:
> [...]
    > rozchwytywany przez pracodawcow kierunek?
    > Czy po technikum mozna dostac prace w firmie telekomunikacyjnej?

    Po wszystkim mozna jesli jestes dobry.
    Nie jest wazna szkola tylko Twoje umiejetnosci.

    pzdr

  • 7. Data: 2008-05-14 17:31:58
    Od: "Piotr" <p...@o...pl>

    ziip wrote:
> [...]
    > rozchwytywany przez pracodawcow kierunek?
    > Czy po technikum mozna dostac prace w firmie telekomunikacyjnej?

    pracę zawsze można dostać - pytanie za ile :)

    --
    piotr
    << konkursomania.pl >>

  • 8. Data: 2008-05-15 16:05:10
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "mihau" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    f.googlegroups.com...

    > kumple po elektronice teraz cienko piszczą i sprzedają meble ogrodowe.

    widzisz, elektronik to nie to samo, co "człowiek po elektronice". Przedpiścy
    próbowali to już tłumaczyć...

    e.