PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy po szkole... › Re: Czy po szkole...
    From: Zygmunt <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Czy po szkole...
    Date: Wed, 14 May 2008 15:11:13 +0200

    ziip napisał(a):
    > ...policealnej w kierunku Technik Telekomunikacji-Cyfrowe Systemy
    > Transmisyjne jest duza szansa na znalezienie pracy?Czy to raczej malo
    > rozchwytywany przez pracodawcow kierunek?
    > Czy po technikum mozna dostac prace w firmie telekomunikacyjnej?

    Ja skonczylem podobny kierunek. Nigdy nie mialem problemow ze
    znalezieniem pracy. Ale uwazam ze zawod taki ma powodzenie w duzych
    miejscowosciach (bo w malych nie za bardzo sa firmy telek.).

    Technik znajdzie prace przy centralach tele, centralkach tele, przy
    centralach alarmowych, tv przemyslowej, przy sieciach
    teleinformtycznych, strukturalnych, przy stacjach GSM... jest tego cale
    mnóstwo. No chyba ze trafisz gorzej i bedziesz kladl kable telefoniczne
    , lub zarabial gniazdka.
    Tylko pamietaj - Technikum łącznosci czy tam Telekomunikacji - NIC CIĘ
    NIE NAUCZY, poza odrobina teorii... Wszystko zalezy czy bedziesz umiał
    sie sprzedać.Ale to dotyczy kazdego zawodu.

    Generalnie bardzo polecam zawód.