PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chcesz pracowac w Policji ? Testy do policji , testy do szkol policyjnych !

  • 1. Data: 2008-05-13 07:19:00
    Temat: Chcesz pracowac w Policji ? Testy do policji , testy do szkol policyjnych !
    Od: "NofX" <n...@p...one.pl>

    Testy do policji, testy policyjne test do policji

    Chcesz pracowac w Policji? A nie masz czasu na opracowanie pytan? To jest
    dla Ciebie !

    Posiadam wszystko co jest potrzebne do zdania testu do Policji na rok 2008,
    czyli :

    Nowy Test Wiedzy Ogólnej:
    310 pytań i odpowiedzi z zakresu :
    - Bezpieczeństwa Publicznego
    - Ustawy o Policji
    - Administracji Publicznej

    Odpowiedzi opracowywałem osobiscie z róznych kodeksów..I zajeło mi to około
    2 tygodni sumiennej pracy. To co znajduje sie na forach to niestety, ale
    odpowiedzi mają błedne, a do tego daja stare testy . Wiekszosc osob ktore
    sprzedaja testy sa oszustami, bo biora odpowiedzi z roznych forum i nie
    wiedza ze wprowadzaja ludzi w blad dajac testy z bledami !!!
    Ja moge przesłac moje przykładowe to sobie sprawdzicie(wybierzecie
    odpowiedzi ktore chcecie)

    SPRAWDZONE w 100% !!!!

    Wiele osób korzystało z mojego opracowania i zdali pozytywnie!!!

    Z moją pomocą doskonale się do niego przygotujesz i zdasz go bez żadnych
    problemów!

    Dodaje za darmo !!!

    - MULTISELEKT- pytania + zadania matematyczne + Opis(ogolny
    ,szeciany,zdjecia i pamiec fotograficzna,opis zdarzenia i pamiec
    tekstowa,logika,test na refleks)+zasada działania.
    - WYWIAD ZORGANIZOWANY i zasada działania
    - PORADNIK - jak się lepiej zaprezentować na egzaminie.

    !!! POLECAM !!!

    Jesli masz jakies pytania odnosnie rekrutacji, pracy w Policji itp to pisz ,
    udziele Ci RZETELNYCH i SPRAWDZONYCH informacji.

    n...@p...onet.pl

    gg 6775028

    !!! SŁUŻE POMOCĄ !!!

    EXPRESOWA WYSYŁKA

    UWAGA

    NIE BIERZCIE

    NIE SPRAWDZONYCH

  • 2. Data: 2009-01-11 22:53:03
    Od: "mariusz4180" <mariusz4180@WYTNIJ_TOop.pl>

    TESTY DO POLICJI TEST MULTISELECT POLICJA REKRUTACJA testy policyjne
    420 aktualnych od 6 czerwca 2008 pyta&ntilde; i odpowiedzi TWO plus gratis aktualny
    multiselect (psychologiczny)

    CENA 25z&sup3;

    E MAIL m...@o...pl
    lub na
    gg 11730898
    ze swoim mailem na kt&oacute;ry mam odes&sup3;a&aelig; testy.

    Cena jest oczywi&para;cie za wszystkie testy jakie posiadam czyli:

    - administracja publiczna (222 pytania i odpowiedzi)
    - funkcjonowanie policji (84 pytania i odpowiedzi)
    - bezpiecze&ntilde;stwo publiczne (114 pyta&ntilde; i odpowiedzi)
    oraz
    -MULTISELECT
    - opis testu
    - 560 pyta&ntilde; (charaktertystyka twojej osobowo&para;ci i zachowa&ntilde;)
    - historyjka kryminalna (zadania na spostrzegawczo&para;&aelig;)
    - zadanie na refleks
    - 4 zadania matematyczne z gotowymi rozwiazaniami
    - zarys pyta&ntilde; zadawanych przez psychologa
    - porady jak zda&aelig; multiselect
    -TEST SPRAWNO&brvbar;CIOWY
    - Wywiad zorganizowany
    -Pytania zadawane przez psychologa
    - WZOR PODANIA
    - WZ&Oacute;R &macr;YCIORYSU

    ZERO B&pound;&Ecirc;D&Oacute;W SPRAWDZONE PRZEZ INNYCH W 100%

    Mo&iquest;liwo&para;&aelig; sprawdzenia odpowiedzi, prosz&ecirc; przys&sup3;a&aelig;
    numer pytania.

    Wszelkie prawa zastrze&iquest;one, zakaz kopiowania opisu, zdj&ecirc;&aelig; itp.
    --
    Wiadomość wysłana z serwisu Money.pl Zajrzyj na http://www.money.pl

  • 4. Data: 2009-01-30 18:13:13
    Od: "DJ_CICHY" <dj_cichy@WYTNIJ_TOwp.pl>

    WITAM
    POSIADAM WSZYSTKO CO JEST NIEZBĘDNE DO ZDANIA EGZAMINU DO POLICJI

    MATERIAŁY SĄ OPRACOWANE W \"WORD\" POUKŁADANE WYODRĘBNIONE PYTANIA I ODPOWIEDZI
    GOTOWE DO NAUKI

    NOWY TEST Z WIEDZY OGÓLNEJ 420 PYTAŃ PLUS ODPOWIEDZI, KTÓRE OBOWIĄZUJĄ OD 06-06-2008
    - administracja publiczna
    - funkcjonowanie policji
    - bezpieczeństwo publiczne
    STARSZE TESTY 680 PYTAŃ I ODPOWIEDZI
    TEST PSYCHOLOGICZNY( AKTUALNY MULTISELECT) + WSZYSTKIE ZADANIA W KTÓRE WCHODZĄ;
    -cztery zadania matematyczne z gotowymi rozwiązaniami
    -sześciany
    -zadania na refleks
    -najczęściej zadawane pytania przez psychologa
    -wywiad zorganizowany
    Mini poradnik jak dobrze wypaść na rozmowie przed komisją
    DODATKOWO WSZYSTKIE NIEZBĘDNE DOKUMENTY DO ZŁOŻENIA

    PRZESYŁKA
    E-MAIL 30ZŁ
    PŁYTA CD 35ZŁ + KOSZT WYSYŁKI 13ZŁ POBRANIE PRIORYTET
    WYDRUK (72STR+SART TEST, ANKIETA I KWESTIONARIUSZ) 50ZŁ + KOSZT WYSYŁKI 13ZŁ POBRANIE
    PRIORYTET

    MOŻLIWOŚĆ ODBIORU MATERIAŁÓW W DZIEŃ ZAKUPU

    DLA CHĘTNYCH SPRAWDZENIA WIARYGODNOŚCI MATERIAŁÓW, JESTEM W STANIE WYSŁANIA PO CZĘŚCI
    PYTAŃ Z ODPOWIEDZIAMI

    ODPOWIEDZI NA PYTANIA SĄ OD OSÓB KTÓRE JUŻ SĄ PO EGZAMINACH POZYTYWNIE ZDANYCH, WIĘC
    PEWNOŚĆ JEST 100% ŻE MATERIAŁY SĄ PEWNE.WSZYSTKIE NOWE PYTANIA DOŁACZAM NA BIEŻĄCO
    E-MAIL; D...@w...pl
    TEL:603832813

  • 5. Data: 2009-06-26 06:36:00
    Od: "testypolicyjne" <testypolicyjne@WYTNIJ_TOgmail.com>

    ---------------TestyPolicyjne.pl------------------
    Darmowe testy policyjne, nie musisz płacić za testy.

    Wszystko jak najbardziej sprawdzone!!!
    Pobierasz sobie oprogramowanie Kompendium Wiedzy a nie jakieś notatki, kserokopie,
    lub pobierane PDF-y z internetu. Tu masz wszystko profesionalnie i legalnie. Popatrz
    jak inni kopiują teksty z internetu i sprzedają po 25 złoty \"sprawdzone i pewne
    testy do policji\"

    Tu masz wszystko!!! i za DARMO!!

    -Multiselekt
    -TWO
    -WOS
    -Wywiad zorganizowany
    -Rozmowa z psychologiem
    -Test fizyczny
    -sześciany
    -matematyka
    -porady jak odpowiadać!
    -jak przebiega komisja lekarska
    -wzory podania
    -wzory życiorysu
    -dlaczeog inni oblewają...

    ---------------TestyPolicyjne.pl------------------

    i nie daj innym nabijać Ciebie w butelkę, nie plac za to co możesz mieć za darmo!!

    Kontakt:
    TestyPolicyjne.pl
    T...@g...com

  • 7. Data: 2009-09-23 11:58:30
    Od: "Jar Sok" <j...@N...gazeta.pl>

    TESTY DO POLICJI POLICYJNE Z ODPOWIEDZIAMI - gg 6775028 t...@o...pl
    Witam przyszłych policjantów :)
    Posiadam wszystkie niezbędne materiały przygotowawcze do zdania egzaminu do
    Policji :
    ( do szkółek policyjnych itp.) , czyli :

    WSZYSTKO AKTUALNE !!!

    Nowy Test Wiedzy Ogólnej

    Odpowiedzi na pytania z zakresu:
    - Administracji Publicznej
    - Funkcjonowania Policji
    - Bezpieczenstwa Publicznego

    UWAGA !!! Jak tylko testy sie zmienia - opracuje nowe !!!

    PEWNE TESTY - ZERO BŁĘDÓW !!!

    NAPEWNO SIĘ NIE ZAWIEDZIESZ

    http://www.policja2009.fora.pl/testy-do-policji-2009
    ,1/opinie-o-testach-itp,3.html
    tu pisza o moich testach

[...]
    ze wprowadzaja ludzi w blad dajac testy z bledami !!! MOGE TO UDOWODNIC
    Ja moge przesłac moje przykładowe to sobie sprawdzicie(wybierzecie odpowiedzi
    ktore chcecie)

    SPRAWDZONE w 100% !!!! MOZECIE MI ZAUFAC !!!

    Wiele osób korzystało z mojego opracowania i zdali pozytywnie!!!

    Z moją pomocą doskonale się do niego przygotujesz i zdasz go bez żadnych
    problemów!

    Dodaje za darmo (dla niektorych bardziej cenne niz Test Wiedzy)!!!

    - MULTISELECT- pytania + zadania matematyczne + Opis(ogolny ,szeciany,zdjecia
    i pamiec fotograficzna,opis zdarzenia i pamiec tekstowa,logika,test na
    refleks)+zasada działania+poradnik jak odpowiadac !!!
    - WYWIAD ZORGANIZOWANY i zasada działania
    - Pytania i odpowiedzi z lat poprzednich !!!
    - PORADNIK - jak się lepiej zaprezentować na egzaminie.
    - WZOR PODANIA
    - WZÓR ŻYCIORYSU
    - przykładowe pytania które zadaje psycholog
    - program szkolenia REKRUT
    - jak przebiega komisja lekarska
    - jak przebiega test fizyczny
    - porady przez gadu gadu lub majla !!!
    - etapy postępowania kwalifikacyjnego - jak to sie wszystko odbywa itd
    i inne cenne informacje - od czego wogule zaczac jak chce sie isc do Policji
    (dokumenty,wnioski itp)

    !!! POLECAM !!!

    Jesli masz jakies pytania odnosnie rekrutacji, pracy w Policji itp to pisz ,
    udziele Ci RZETELNYCH i SPRAWDZONYCH informacji.

    t...@o...pl
    gg 6775028
    tel 666 194 944

    SŁUŻE POMOCĄ

    100% zadowolenia

    EXPRESOWA WYSYŁKA nawet w ciagu 5 minut !!!

    UWAGA NIE BIERZCIE NIE SPRAWDZONYCH

    U MNIE MACIE GWARANCJE SPRAWDZONYCH I PEWNYCH TESTÓW

    PRZEKONASZ SIE SAM

    USTAWA O PRAWACH AUTORSKICH:
    Zgodnie z ustawa z 4 lutego 1994 (D.U. 1994/24/83) za naruszenie praw
    wlasnosci poprzez kopiowanie,
    powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych tresci bez zgody
    wlasciciela grozi grzywna oraz kara pozbawienia wolnosci od 6 m-cy do lat 5
    (art. 115.1).
    Wszelkie prawa zastrzezone !!!

    Wszystko legalne - moge to udowodnic - Zawsze sprawdzajcie czy osoba posiada
    do tego Dzialalnosc Gospodarcza(odpowiednie PKD), jak tego nie ma to nie
    bierzcie od nich, unikeniecie problemów z prawem !!! Nie zaczynajcie pracy
    od nielegalnego zakupu !!! U mnie macie PEWNOŚĆ

    100% pozytywnych opinii

    www.policja2009.fora.pl

    t...@o...pl
    gg 6775028
    tel 666 194 944

    NAJWYŻSZA ZDAWALNOŚĆ !!!

  • 9. Data: 2009-09-23 15:49:16
    Temat: Re: Legalne Testy do Policji! Tylko u mnie!
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Jar Sok" <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > powielanie i rozpowszechnianie przedstawionych tresci bez zgody
    > wlasciciela grozi grzywna oraz kara pozbawienia wolnosci od 6 m-cy do lat

    Komenda Główna pewnie sie o nie upomni.

  • 10. Data: 2009-12-01 11:19:08
    Od: "nofx" <nofx@WYTNIJ_TOpoczta.onet.pl>

    TESTY DO POLICJI POLICYJNE Z ODPOWIEDZIAMI na rok 2010- gg 6775028
    t...@o...pl
    Witam przyszłych policjantów :)
    Posiadam wszystkie niezbędne materiały przygotowawcze do zdania egzaminu do Policji
    2009/2010 :
    ( do szkółek policyjnych itp.) , czyli :

    WSZYSTKO AKTUALNE !!!
    ZGODNIE Z PRAWEM JAKO JEDYNY !!! MOGE UDOWODNIĆ

[...]

    - MULTISELECT- pytania + zadania matematyczne + Opis(ogolny ,szeciany,zdjecia i

    www.testydopolicji.com.pl
    www.testydopolicji.net
    www.testypolicyjne.pl
    www.testynapolicjanta.pl