PracaGrupypl.praca.dyskusje › Sprzątanie mieszkania - ile w Poznaniu?

  • 1. Data: 2008-05-13 14:37:04
    Temat: Sprzątanie mieszkania - ile w Poznaniu?
    Od: "Mariusz" <b...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie,

    Jakie są stawki w Poznaniu za sprzątanie mieszkania. Praca w charakterze
    dorywczej. Liczy się za m2 czy za godzinę. Jak policzyć sobie stawkę? Jak
    wychodzi się godzinowo?

  • 2. Data: 2008-05-17 17:56:25
    Temat: Re: Sprzątanie mieszkania - ile w Poznaniu?
    Od: lukaszkkk <l...@p...onet.pl>

    Dnia 13-05-2008 o 16:37:04 Mariusz <b...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > dorywczej. Liczy się za m2 czy za godzinę. Jak policzyć sobie stawkę? Jak

    Nie mam pojecia jak jest w Poznaniu ale w Rzeszowie daja 5,5 zl brutto za
    godzine.

  • 3. Data: 2008-05-18 11:04:30
    Od: Grzegorz Dubicki <g...@g...com>

    On 13 Maj, 16:37, "Mariusz" <b...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > dorywczej. Liczy się za m2 czy za godzinę. Jak policzyć sobie stawkę? Jak

    Zobacz na aukcjepracy.pl. Generalnie ok. 1 zł za 1m^2.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz