PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
    From: "Rafal" <?@?.?>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to są znajomości?
    Date: Fri, 29 Nov 2002 16:28:45 +0100

    Użytkownik Artur Lato <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:as58p0$e3v$...@n...onet.pl...

    > Warto jeszcze zwrócić uwagę na jedną ciekawą sprawę.
    > Mianowicie, największym zarzutem w stosunku do
    > progresywnego podatku dochodowego było zawsze to,
    > że zniechęca do pracy. Że ludzie przestają rozglądać się
    > za dodatkowymi zajęciami, itp. Ale to jest właśnie to czego
    > nam teraz potrzeba do zwalczania bezrobocia! Podatek
    > zniechęcający do pracy, czyli zachęcający do dzielenia się
    > nią z innymi.

    !!!!!!!!! Z przyczajki czytałem tę dyskusję, nie chciałem się odzywać, ale w
    końcu nie wytrzymałem!
    Ja można mówić, że w kraju, w którym tak wielu ludzi jest biednych potrzeba
    tego, aby ludzie mniej pracowali?????

    Po prostu dla mnie szok.!

    Zawsze myślałem, że socjaliści tylko dlatego są socjalistami, bo nie widzą
    prawdziwych przyczyn złego stanu gospodarki. Że ludzie nie chcą wolnego
    rynku, bo są po prostu otumanieni obietnicami polityków.

    A tutaj wyskakujesz z tekstem, że u nas jest za dużo pracujących? Rozglądnij
    się dookoła i powiedz, czy naprawdę nie widzisz, że u nas jest MNÓSTWO do
    zrobienia? Nie widzisz, walających się płotów, odpadających tynków,
    niezagospodarowanych terenów i mnóstwa innych przejawów biedy?
    Myślisz, że ludzie chcą żyć tak jak jest teraz? Daj im tylko wolną rękę i
    nie mów im co mają robić. Podatki w Polsce krępują człowieka. Tak samo jak
    krępuje go restrykcyjne prawo nie pozwalające na wolność gospodarczą. Kiedy
    tak się dzieje, to nawet jak jest MNÓSTWO pracy do zrobienia, to nie można
    jej wykonywać, bo jesteśmy krępowani!

    To tak jakbyś związał sobie ręce i dziwił się czemu nie jesteś w stanie
    zbudować domu.

    A Ty chcesz jeszcze bardziej ograniczyć chęć polaków do poprawy tego stanu!
    chcesz im jeszcze dowalić podatku i O ZGROZO właśnie po to, żeby osłabić ich
    chęć do pracy!!!!

    Jeżeli ktoś mówi, że warto podatek nakładać, bo wtedy Państwo ma więcej
    dodchodów, i dzięki temu w gospodarce jest lepiej - to nazwę go
    głupcem(jezeli w to naprawdę wierzy) albo kłamcą populistą.
    Ale jeżeli ktoś mówi że podatek jest dobry dlatego, że ogranicza chęć do
    pracy to nazwę go .... nie wiem jak takie coś można nazwać...

    Przykro mi jeżeli się obraziłeś - ale naprawdę innych słów nie znalazłem.

    Rafał

    Zamiast administracyjnie reglamentować pracę