PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
  • Data: 2002-11-30 13:01:41
    Temat: Re: Co to są znajomości?
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Artur Lato" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:asabkf$t0t$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik adherent <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    > napisał:as8v06$est$...@n...tpi.pl...
    > [...]
    >
    > Ja wysuwam (patrz post w tym wątku z 28.11, godz. 15.19,
    > w odpowiedzi Leszkowi Wilczkowi i późniejsze).

    To juz lepsze zbrojenia by byly, bo napedzalyby przynajmniej bardziej
    skomplikowane galezie produkcji.

    Malo dzis prac do ktorych wystarczy pognac tysiac osob z lopatami i
    taczkami. Jak koszty by sie podsumowalo, to nawet przy najnizszych placach
    okazolobysie, ze 100 razy taniej by bylo dac 3 koparki i wywrotke w to
    miejsce. Czyli...zrobiono mniej, wydano z budzetu znacznie wiecej....
    Przyklad taki sobie, ale chyba dobrze ilustruje problem....nie ma pracy dla
    ludzi niskowywkalifikowanych, ewentualnie wykwalifikowanych w nieprzydatnych
    specjalnosciach.
    Co z tego, ze kazesz kowac rowy lopatami 100 specjalistom od zarzadzania,
    marketingu i informatyki, jak jeden wykwalifikowany operator koparki po
    zasadniczej zrobi to szybciej, taniej i lepiej.

    To juz jako roboty publiczne najsensowniejsze byloby posadzenie tych
    wszystkich ludzi do wklepania naszych danych w ZUS.........3 miesiace, praca
    trzyzmianowa i byloby po problemie ;)

    > Pozdrawiam
    > Artur

    pozdrawiam