PracaGrupypl.praca.dyskusjeCo to są znajomości? › Re: Co to są znajomości?
    From: flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Co to są znajomości?
    Date: Fri, 29 Nov 2002 10:38:52 +0100

    Leszek Wilczek wrote:

    > No no tgo bardzo interesujace. O ile wiem to w firmach gdzie prezesi
    > zarabiaja setki tys. zlotych a tych jest niewiele, to orot idzie w setki
    > milionow.

    Moze przejdzmi do analizy zyskow a nie obrotow.

    > Co do prezesow spolek weglowych to ludzie tez nie wiedza co mowia, chociaz w
    > ich przypadku prezesi zarabiaja niemalo i sa zniewatpliwie z klucza. Ale
    > jezeli prezes doprowadzi do zmniejszenia strat ze 100mln do 50mln, to juz
    > zarobil z gorka na swoja pensje, mimo ze firma generuja nadal straty, ale
    > mniejsze. Dodajmy jeszcze do tego ze praca w firmie ktora przynosci straty
    > powinna byc lepiej platna dla menadzera poniewaz jest bardzo ciezka i
    > wyczerpujaca. Nie zapomnajmy ze to od tych panow na gorze zalezy los tych na
    > dole, a nie na odwrot.

    1. To ja chce sie poswiecic dla idei i pracowac jako prezes z klucza ;).

    2. Teksty o bardzo ciezkiej i wyczerpujacej pracy szanowny Pan powinien
    powiedziec ludziom, ktorzy u przedsiebiorcow robia po nascie godzin.
    Jezeli to jest wyroznik funkcji prezesa, to oni powinni sie domagac
    podwyzki set procent. Tak jak wczesniej powiedzialem - stanowisko
    prezesa nie ma wiekszej wartosci w skali porownawczej pracy niz np.
    stanowisko ochroniarza.

    Flyer