PracaGrupypl.praca.dyskusje › Chory system czy moze mi sie wydaje?

  • 1. Data: 2006-07-10 06:50:23
    Temat: Chory system czy moze mi sie wydaje?
    Od: "Legionnaire" <l...@o...pl>

    Patrząc na oferty pracy z branży informatycznej stwierdzam, że 80 procent
    tego, co pracodawcy wymagają, nie ma w programie żadnych studiów. Dodając
    jeszcze fakt, że wymagane jest doświadczenie zawodowe, conajmniej 1 roczne
    można dojść do wniosku, że jedyną rzeczą, którą można robić po studiach,
    jest wyjazd do Anglii na zmywak :(

  • 2. Data: 2006-07-10 07:13:49
    Temat: Re: Chory system czy moze mi sie wydaje?
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Legionnaire napisał(a):

> [...]
    > można dojść do wniosku, że jedyną rzeczą, którą można robić po studiach,

    A samemu to nie łaska rozwijać swoich zainteresowań?

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 3. Data: 2006-07-10 07:29:20
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Legionnaire napisał(a):
> [...]
    > można dojść do wniosku, że jedyną rzeczą, którą można robić po studiach,

    co uwazasz za "chory system":

    - programy ksztalcenia na polskich studiach, kompletnie niedostosowane
    do potrzeb rynku?
    czy
    - potrzeby rynku?

    --

    glos

  • 4. Data: 2006-07-10 07:40:08
    Od: "delak" <d...@w...pl>

    Uczysz sie tego w pracy,niech firma troche zainwestuje.

  • 5. Data: 2006-07-10 07:57:11
    Od: "Maciek Sobczyk" <lp.po@kyzcbos_m.wspak.pl>

    Użytkownik "delak" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Uczysz sie tego w pracy,niech firma troche zainwestuje.

    W kogo? Jest rzeczą naturalną, że absolwent zmienia kilka razy pracę, zanim
    osiądzie w którejś "na stałe". Po co więc inwestować?

    pozdr.
    m.

  • 6. Data: 2006-07-10 08:26:14
    Od: "Krzysztof Stachlewski" <s...@f...pl>

    "Legionnaire" <l...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > można dojść do wniosku, że jedyną rzeczą, którą można robić po studiach,

    Zaraz ktoś ci odpowie, że studia nie przygotowują do niczego konkretnego,
    tylko uczą myślenia.
    Tylko dostaje się po nich *zawodowy* stopień mgr inż.?

    Na studiach, jak się dobrze zakręcisz, nauczysz się, jak wziąć
    stary temat i napisać nań pięć publikacji, każda o tym samym. ;-)

    Stach

  • 7. Data: 2006-07-10 08:43:27
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    delak napisał(a):

    > Uczysz sie tego w pracy,niech firma troche zainwestuje.

    A jak chcesz przekonać firmę, żeby zatrudniła właśnie Ciebie?
    Pod tym kątem patrz.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2006-07-10 09:14:16
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Legionnaire" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > można dojść do wniosku, że jedyną rzeczą, którą można robić po studiach,

    Bo pracodawcy wymagaja konkretnych umiejetnosci z zakresu konkretnych
    technologii - te zas zmieniaja sie na rynku duzo szybciej niz program
    nauczania z Ministerstwa Edukacji - tak bylo i bedzie. Chcesz miec robote?
    To zakasuj rekawy i ucz sie sam, nie licz na papier z uczelni.
    pozdr
    /p

  • 9. Data: 2006-07-10 09:51:08
    Od: Michał <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    Dodając

    > A samemu to nie łaska rozwijać swoich zainteresowań?

    A jak to udowodnisz ??? Co napiszesz w CV... ???? Mam 2 letnie
    doświadczenie - pisałem programy w domu ???

  • 10. Data: 2006-07-10 09:56:50
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    Michał wrote:
    > A jak to udowodnisz ??? Co napiszesz w CV... ???? Mam 2 letnie
    > doświadczenie - pisałem programy w domu ???

    Jeśli pisałeś je w domu a nie w firmie, dla siebie, to zawsze mozesz
    zaprezentowac kody.

    --
    Kaczus/Pegasos User
    http://kaczus.republika.pl