PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV ze zdjęciem czy bez

  • 1. Data: 2005-08-04 17:43:01
    Temat: CV ze zdjęciem czy bez
    Od: "iguana" <m...@p...pl>

    przyszlo mi szukać pracy i tak się zastanawiam czy jeśli nie jest to
    zaznaczone mam wysyać CV ze zdjęciem czy bez?
    jakie panują obyczaje?

  • 2. Data: 2005-08-04 17:55:06
    Temat: Re: CV ze zdjęciem czy bez
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    04.08.2005 # 18:43:01, iguana napisał:

    > przyszlo mi szukać pracy i tak się zastanawiam czy jeśli nie jest to
    > zaznaczone mam wysyać CV ze zdjęciem czy bez?
    > jakie panują obyczaje?

    ZTCP w wiekszosci ogloszen brak jest wzmianki o koniecznosci dodania
    zdjecia. Ja zdjecia nie dodaje, a prawde mowiac - jesli juz wymagaja
    zdjecia - to niestety nieraz zdarzy mi sie zapomniec dolaczyc go (w
    wersji elektronicznej of course). Nie wysylam "upgrade" - IMHO nie
    liczy sie wyglad, a kwalifikacje (no... chyba, ze aplikujesz na
    stanowisko, na ktorym wyglad ma wieksze znaczenie, to co innego ;)).
    --
    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-08-04 18:00:10
    Od: "iguana" <m...@p...pl>

    "Galathea" <g...@n...poczcie.w.onet.pl> wrote in message

> [...]
    > liczy sie wyglad, a kwalifikacje (no... chyba, ze aplikujesz na
    > stanowisko, na ktorym wyglad ma wieksze znaczenie, to co innego ;)).

    nie, nick moze wskazywac inaczej ale jestem facetem i aplikuję na stanowisko
    programisty

  • 4. Data: 2005-08-04 18:08:17
    Od: Galathea <g...@n...poczcie.w.onet.pl>

    04.08.2005 # 19:00:10, iguana napisał:

    > nie, nick moze wskazywac inaczej ale jestem facetem i aplikuję na stanowisko
    > programisty

    No widzisz... ja też jestem facetem (heh ;)) - i również aplikuję na
    stanowisko programisty w kilku firmach. W jednej z nich wymagali
    zdjęcia, ale zapomniałem dołączyć - cóż - jego brak raczej nie powinien
    wpłynąć na proces rekrutacji, a jeśli już, to firma upomni się ;)
    (miejmy nadzieję).
    --
    pozdrawiam

  • 5. Data: 2005-08-04 18:26:02
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    iguana napisał(a):
    > przyszlo mi szukać pracy i tak się zastanawiam czy jeśli nie jest to
    > zaznaczone mam wysyać CV ze zdjęciem czy bez?
    > jakie panują obyczaje?
    Zdjecie bywa pomocne dla rekrutujacych. Jak u nas w firmie byla
    rekrutacja, kazdego dnia po poludniu osoby rekrutujace zbieraly sie i
    dzielily wrazeniami - posilkowaly sie przy tym cv + wlasnymi notatkami.
    I jesli do cv bylo zalaczone zdjecie, to bardziej kojarzyly delikwenta.
    Zatem jesli byloby dwoch osobnikow o podobnych kwalifikacjach i jeden z
    nich mialby zdjecie, to jest duza szansa ze wlasnie on zostalby przyjety
    - po prostu latwiej byloby go skojarzyc i cos pozytywnego sobie przypomniec.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 6. Data: 2005-08-04 19:29:54
    Od: "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > przyszlo mi szukać pracy i tak się zastanawiam czy jeśli nie jest to
    > zaznaczone mam wysyać CV ze zdjęciem czy bez?
    > jakie panują obyczaje?

    Jesli masz zdjecie na ktorym wygladasz elegancko i profesjonalnie to je
    zalacz ( czyt. garnitur i dobra prezencja ). Czlowiek wtedy widzi czlowieka
    a nie tylko papier. Poza tym,przy szukaniu pracy liczy sie pierwsze wrazenie
    jesli jest pozytywne mozesz dostac ta prace nawet jesli ktos ma wieksze
    kwalifikacje. Ja zawsze dolaczam zdjecie, chociaz aplikuje wylacznie na
    stanowisko programisty. Chcesz to sprawdz wyslij do 5 firm cv ze zdjeciem i
    do 5 bez, zobaczysz z ktorej piatki lepszy odzew.
    Jarod

  • 7. Data: 2005-08-04 19:31:29
    Od: Tomasz Płókarz <t...@x...xn--p-ela.hahahaha.>

    Dnia 04-08-2005 o 21:29:54 Jarod <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał:

    > Chcesz to sprawdz wyslij do 5 firm cv ze zdjeciem i
    > do 5 bez, zobaczysz z ktorej piatki lepszy odzew.
    > Jarod

    Mówisz, że to wystarczająco reprezentatywna próbka? ;]

  • 8. Data: 2005-08-04 19:38:48
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jarod napisał(a):

    > Jesli masz zdjecie na ktorym wygladasz elegancko i profesjonalnie to je
    > zalacz ( czyt. garnitur i dobra prezencja ). [...] Ja zawsze dolaczam
    > zdjecie, chociaz aplikuje wylacznie na stanowisko programisty.

    Na stanowisko programisty wysylasz swoje zdjecie w garniturze? ;)

    j.

  • 9. Data: 2005-08-04 19:44:30
    Od: "iguana" <m...@p...pl>

    "januszek" <j...@p...irc.pl> wrote in message

    > Na stanowisko programisty wysylasz swoje zdjecie w garniturze? ;)

    mam nawet takie - z dyplomu :P

  • 10. Data: 2005-08-04 20:12:26
    Od: "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Mówisz, że to wystarczająco reprezentatywna próbka? ;]

    hm... to byl taki przyklad :) ja osobiscie mam problem ze znalezieniem
    wiecej, niz 10 ogloszen do ktorych bym sie nadawal. Wiec, zazwyczaj w
    jednostce czasu tylez wysylam.
    Jarod