PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wysokość mojego zasiłku dla bezrobotnych - czemu 368zł?

  • 1. Data: 2005-08-04 17:55:27
    Temat: Wysokość mojego zasiłku dla bezrobotnych - czemu 368zł?
    Od: "Arek B." <n...@w...pl>

    Hej
    Czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego przy podstawie zasiłku 521,90zł (9 lat
    pracy) i braku ubezpieczenia zdrowotnego przelano mi tylko 368zł?
    Zarejestrowałem się 1.07.05, od 1.08.05 znalazłem pracę. Czy (mój pierwszy)
    zasiłek nie był za cały miesiąc?

    Arek

  • 2. Data: 2005-08-04 19:47:11
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 4 Aug 2005 19:55:27 +0200, "Arek B."
    <n...@w...pl> zakodował:

    >Czy ktoś może mi wytłumaczyć dlaczego przy podstawie zasiłku 521,90zł (9 lat
    >pracy) i braku ubezpieczenia zdrowotnego przelano mi tylko 368zł?

    Dostałeś decyzję o przyznaniu zasiłku?
    Od kiedy ten zasiłek został Ci przyznany?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2005-08-05 04:56:23
    Temat: Re: Wysoko?ć mojego zasiłku dla bezrobotnych - czemu 368zł?
    Od: "Arek B." <n...@w...pl>

    Witam

    > Dostałeś decyzję o przyznaniu zasiłku?
    Na piśmie i do ręki - nie ;)

    > Od kiedy ten zasiłek został Ci przyznany?
    No, myślałem że od 1.07. Ale właśnie wyczytałem, że za pierwsze 7 dni się
    nie płaci. Więc chyba dlatego dostałem mniej. Bo wtedy się zgadza.\

    Dzięki
    Pozdrawiam
    Arek

  • 4. Data: 2005-08-05 07:59:19
    Od: ordep <o...@w...pl>

    Arek B. wrote:
    > Witam

    > Na piśmie i do ręki - nie ;)

    > No, myślałem że od 1.07. Ale właśnie wyczytałem, że za pierwsze 7 dni
    > się nie płaci. Więc chyba dlatego dostałem mniej. Bo wtedy się zgadza.\

    Ot właśnie nasza Polska kochana

  • 5. Data: 2005-08-05 13:52:14
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Fri, 5 Aug 2005 06:56:23 +0200, "Arek B."
    <n...@w...pl> zakodował:

    >Witam

    >Na piśmie i do ręki - nie ;)

    Dziwne - w ciągu miesiąca mają obowiązek dać decyzję na piśmie z
    pouczeniem o możliwości odwołania.

  • 6. Data: 2005-08-05 15:01:46
    Od: "Arek B." <n...@w...pl>

    > Dziwne - w ciągu miesiąca mają obowiązek dać decyzję na piśmie z
    > pouczeniem o możliwości odwołania.

    Moja wina - gadam, że nie dostałem, a dostałem. Na piśmie, napisali nawet od
    którego dnia liczy się zasiłek. Tylko nie doczytałem wszystkiego. A dostałem
    pismo po niecałym miesiącu - jak poszedłem się pierwszy (i ostatni) raz
    odmeldować. A że podpisywałem kilka papierków, to nawet nie wiedziałem, że
    ten jest taki ważny ;) - i razem z innymi wylądował w szufladzie.

    Pozdrawiam
    Arek