PracaGrupypl.praca.dyskusjeCV ze zdjęciem czy bez › Re: CV ze zdjęciem czy bez
    From: "Jarod" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: CV ze zdjęciem czy bez
    Date: Thu, 4 Aug 2005 19:29:54 +0000 (UTC)

    > przyszlo mi szukać pracy i tak się zastanawiam czy jeśli nie jest to
    > zaznaczone mam wysyać CV ze zdjęciem czy bez?
    > jakie panują obyczaje?

    Jesli masz zdjecie na ktorym wygladasz elegancko i profesjonalnie to je
    zalacz ( czyt. garnitur i dobra prezencja ). Czlowiek wtedy widzi czlowieka
    a nie tylko papier. Poza tym,przy szukaniu pracy liczy sie pierwsze wrazenie
    jesli jest pozytywne mozesz dostac ta prace nawet jesli ktos ma wieksze
    kwalifikacje. Ja zawsze dolaczam zdjecie, chociaz aplikuje wylacznie na
    stanowisko programisty. Chcesz to sprawdz wyslij do 5 firm cv ze zdjeciem i
    do 5 bez, zobaczysz z ktorej piatki lepszy odzew.
    Jarod