PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV przez mail, jak?

  • 1. Data: 2002-02-16 15:49:03
    Temat: CV przez mail, jak?
    Od: "rado" <r...@d...agh.edu.pl>

    Ile teraz kosztuje przepisanie (+ druk) pracy dyplomowej? Od strony.
    Bardzo proszę o odpowiedź.
    Dziękuję
    Lech

  • 2. Data: 2002-02-16 16:18:38
    Temat: Re: CV przez mail, jak?
    Od: "Jacek Kr" <k...@t...pl>

    zna ktos moze grupe dyskusyjna o pracy dla budowlancow

  • 3. Data: 2002-02-16 17:51:51
    Od: "Kromek Turlanek" <k...@p...invalid>

    Widziałem ostatnio w akademiku ogłoszenie 2.60 PLN za stronę (w Wa-wie).
    Ale moja znajoma powiedziała, że mogłaby to zrobić za 2 złocisze, więc jeśli
    nie żartuje to okazja:))

    Darek

    Użytkownik Lech Zaciura <l...@i...org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a4m1ld$n47$...@n...tpi.pl...

  • 4. Data: 2002-02-17 09:02:03
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "rado" <r...@d...agh.edu.pl> napisał w wiadomości

    > Jak zalaczyc CV w do maila?
    > - zalaczyc dokument worda (doc, rtf ??)
    > - zalaczyc pdf'a
    > - zalaczyc link do stronki html z CV
    > - napisac po prostu w mailu?

    nie prosciej po prostu plik txt?

    --
    l...@s...pl

  • 5. Data: 2002-02-17 12:20:59
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Witam,

    mam pytanie, czy ktoś z grupowiczów ma jakieś informacje na ten temat?
    Interesuje mnie wszystko - jak załatwić taką pracę, zarobki, warunki itp. A
    może ktoś ma znajomego, który tam pracował? To dla mnie bardzo ważne.

    Pozdrowienia
    mortal

  • 6. Data: 2002-02-17 12:23:10
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    On 17 Feb 2002 01:18:58 +0100, <a...@p...onet.pl> wrote:

    >Szukam pracy w wawie po studiach elektronika/telekomunikacja, ale mieszkam w
    >krakowie poki co nie mam warszawskiego adresu w cv
    >Poradzcie mi :
    >Czy zaznaczenie mojej checi do zmiany miejsca zamieszkania i motywacji do
    >podjecia pracy w wawie wystarczy ? Jak wy sie zapatrujecie na takie aplikacje ?
    >Czy wogole ma sens odpowiadanie na oferty warszawskie ?

    Rok temu sam wysylalem z Krakowa aplikacje na oferty warszawskie.
    Mieszkalem wtedy w Krakowie, podawalem adres krakowski, i ani slowem
    nie wspominalem o checi zmiany miejsca zamieszkania. Uwazalem za
    oczywiste, ze skoro wysylam oferte do pracy w Warszawie, to bede sie w
    tej pracy pojawial. A czy sie przeprowadze, czy bede dojezdzal, czy
    tez teleportowal, to juz moja sprawa :-)
    Na takie ceregiele jest miejsce podczas rozmowy kwalifikacyjnej. Takze
    zupelnie sie nie przejmuj poki co.
    Aha - prace znalazlem :-)

    PGR

  • 7. Data: 2002-02-17 15:11:24
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    Użytkownik "Brianna" <B...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    [ciach]

    Moze powinnas dodac ta formułke typu wyrazam zgode na przetwazanie moich
    danych bla bla bla...

  • 8. Data: 2002-02-18 00:11:33
    Od: "Slavo" <s...@g...net>

    jak chcesz kupić symfonie kadry ipłace to znam firme ktora moze Ci taniej
    sprzedać ten pakiet.

  • 9. Data: 2002-02-18 11:00:54
    Od: "boni & klajd" <b...@w...pl>

    no właśnie.... zastanawiam się jak na rynku pracy są postrzegane takie kursy
    i świadectwa ukończenia ich (mam np. na myśli ESKK). czy są mile widziane?
    czy może z dużym dystansem?
    pozdrawiam

  • 10. Data: 2002-02-18 13:14:23
    Od: "Connecticut" <p...@p...interia.pl>

    Użytkownik "Michał Jęczalik" <s...@s...eu.org> napisał w wiadomości
> [...]

    To i ja, tylko że nikt nic nie wie,
    a nie będe wysyłał 8zł jakiemuś gościowi na skrytkę pocztową, jak to w
    ogłoszeniu widziałem.