PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czas pracy kierowcow

  • 1. Data: 2002-02-15 23:18:00
    Temat: Czas pracy kierowcow
    Od: spam@g_r_o_z_n_y_at_n_e_t_._w_i_z_j_a (Limfo)

    ja dotychczas na takich rozmowach dopuki tylko sie dalo stosowalem wybieg
    odpowaidajc na pytanie "ile chce zarabiac"
    stwierdzeniem "to zalezy" :-)
    ..od szkolen, bonusow, warunkow pracy,
    i oczywiscie predzej czy pozniej kwota jakas pasc musiala.
    podawalem ja nieco na wyrost mowiac:
    "gdyby ta praca nie dawala mi NIC oprucz placy, to chcialbym np. 10,000"
    ale tak:
    - garnitur i biala koszula + krawat jest warta -1000 (chce 11,000)
    - satysfakcja jest warta 500-2000
    (to ze nie bede sie meczyl co rano idac do roboty, tylko chetnie
    pobiegne robic cos fajnego)
    - platnosc/nieplatnosc nadgodzin
    - szkolenia - nie mniej niz srednie wydatki na nie
    - telefon + abonament - zaleznie od minut "darmowych" lub placonych przez
    firme.
    - samochod + paliwo prywatne 1/2 raty kredytu 5 letniego + koszt paliwa
    (1/2 bo po tych 5 latach go nie moge sprzedac)

    kazdy taki bonus da sie jakos wycenic.
    i operujac odpowiednio cenami mozna z dowolnej kwoty wychodzac i majac
    jakikolwiek bonus zejsc do jakiejkolwiek innej kwoty.
    jak juz nie ma sie zego czepic, to mozna sptac, czy w firmie
    sie pali czy nie ;)...

    pozdrawiam

    romekk