PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kasy fiskalne i karty stałego klienta

  • 1. Data: 2002-02-15 16:42:31
    Temat: Kasy fiskalne i karty stałego klienta
    Od: <t...@p...onet.pl>

    > wymagano, wymagano... i umowy o pracę też. bez umowy najmu tego ci chyba
    > wizy nie dadzą dla żony bo w ich mniemaniu nie masz warunków aby ją tam
    > ugościć, wot... niemiecki ordnung..
    >
    > --
    > pozdrówka, Slavo

    chyba zle to staralem sie wytlumaczyc.
    ja nie chce (na razie) zalatwic dla zony, tylko dla siebie
    zonie zalatwie po miesiacu, ale oni ode mnie teraz wymagaja tego dokumentu,
    chociaz jade sam, samiutki jak palec

  • 2. Data: 2002-02-15 21:12:24
    Temat: Re: Kasy fiskalne i karty stałego klienta
    Od: Darek Adamkiewicz <d...@i...com.pl>

    Wcześniej były takie posty na tej grupie:

    "Czy ktoś był z tego biura w USA? Chodzi mi o dowiedzenie się kilku
    szczegułów. Bardzo proszę o kontakt k...@w...pl"

    "Czy ktoś był z tego biura w USA? Chodzi mi o dowiedzenie się kilku
    szczegułów. Siedziba główna w Warszawie ul.Rakowiecka 41. Bardzo proszę o k
    ontakt k...@w...pl"

    A pierwsze cyfry nr konta bankowego są identyfikatorem banku.
    svobo