PracaGrupypl.praca.dyskusje › Aaaa.... ide do pracy!!! Ratujcie!!!

  • 1. Data: 2002-02-16 02:15:49
    Temat: Aaaa.... ide do pracy!!! Ratujcie!!!
    Od: "Jacek Suchora" <s...@n...hu>

    oczywiści spr rządził
    Użytkownik Kicek <k...@w...krakow.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:a4hb9g$22b$...@g...uci.agh.edu.pl...

  • 2. Data: 2002-02-16 02:45:46
    Temat: Re: Aaaa.... ide do pracy!!! Ratujcie!!!
    Od: "Bober, Grzegorz" <g...@p...fm>

    > Wymagaja jedynie umowy o prace i pozwolenia na prace
    >
    > Pozdrowionka
    >
    > Andrzej Burski

    Ok dzieki, wlasnie tak myslalem.

  • 3. Data: 2002-02-16 08:33:52
    Od: "nivolet" <n...@s...onet.pl>

    Po kilku dniach pracy pani kadrowa powie ci jakie dokumenty masz
    dostarczyc, jakie badania i gdzie zrobić, bo być może mają podpisaną umowe z
    jakąś przychodnią. Da ci spis dok, które jej okarzesz a ona skseruje.
    Gratuluje!

    --
    y...@p...onet.pl

  • 4. Data: 2002-02-16 09:21:50
    Od: "Yeene" <y...@p...onet.pl>

    Ja bylam na stypendium pare lat temu. Wize zalatwialam najpierw w W-wie, a
    potem juz na miejscu i potem jeszcze zezwolenie z Urzedu Pracy i moglam
    pracowac. Ale tylko czasowo tzn iles godzin tygodniowo. Z tego co wiem wazne
    bylo ze takie zezwolenie na prace bylo. Jezeli chodzi o ilosc limitow godzin
    to jakos nikt ze znajomych nie mial problemu. Inni z kolei mowili, ze jest
    ograniczenie kwotowe a nie godzinowe dla studentow. Wiec dowiaduj sie na
    miejscu.
    Ewa