PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV na 1 czy 2 strony?

  • 141. Data: 2010-09-21 12:42:26
    Temat: Re: CV na 1 czy 2 strony?
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-09-20 23:15, Irving Washington pisze:

> [...]
    > / zwolnień rocznie).
    >
    > Dochody 4 rekruterów uśrednione do 5000 brutto brutto.
    >
    > Obliczone koszty uwzględniają:
    > - wynagrodzenia rekruterów (ich czasu pracy począwszy od analizy
    > zapotrzebowania kadrowego, poprzez preselekcję, selekcję aż do momentu
    > zatrudnienia),
    > - koszty opłat ogłoszeń rekrutacyjnych,
    > - koszty badań lekarskich, obsługi administracyjnej,
    > - szkolenia BHP, szkolenia stanowiskowe, szkolenia miękkie,
    > - wynagrodzenia telemarketerów (1587 brutto brutto) do momentu

    Ale na to, by wywalić "rekruterów", a połowę choć pieniędzy związanych z
    wymienionymi wyżej kosztami przeznaczyć na podwyżki dla telemarketerów
    to już pewnie nikt nie wpadł?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 142. Data: 2010-09-21 13:18:11
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Mordzia" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał w
    > Pardon?
    > http://www.pts.net.pl/index.php?option=com_content&v
    iew=article&id=50&Item
    > id=53 Rozumiem, że wg Ciebie pasty reklamowano już za Bieruta? ;-))

    Co nie zmienia faktu, że ci panowie od pts mają się, niczym pączki w maśle, z
    tych reklam. :D

  • 143. Data: 2010-09-21 13:48:00
    Od: Irving Washington <m...@o...pl>

    On 21.09.2010 14:42, Mich@l wrote:
    > Ale na to, by wywalić "rekruterów", a połowę choć pieniędzy związanych z
    > wymienionymi wyżej kosztami przeznaczyć na podwyżki dla telemarketerów
    > to już pewnie nikt nie wpadł?
    Nie. Nikt nie wpadł na pomysł, by przy tak wysokiej rotacji personelu
    zwalniać ludzi, których zadaniem jest zatrudnianie personelu.

    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Tęsknię za Tobą tragicznie!
    A.T. Tappman, Kapelan Armii Stanów Zjednoczonych

  • 144. Data: 2010-09-21 14:01:02
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-09-21 15:48, Irving Washington pisze:
    > Nie. Nikt nie wpadł na pomysł, by przy tak wysokiej rotacji personelu
    > zwalniać ludzi, których zadaniem jest zatrudnianie personelu.

    Miałem okazję w połowie ubiegłej dekady pracować przez pewien czas jako
    administrator IT w jednej z największych wówczas (a pewnie i teraz
    także) firm telemarketingowych. Rotacja na stanowiskach telemarketerów
    była faktycznie ogromna. Ale przypadki gdy ktoś z pracowników odchodził
    z powodów innych niż takie że znalazł inną, lepiej płatną pracę, były do
    policzenia na palcach jednej ręki. Być może więc lepiej zainwestować w
    tych, którzy przynoszą realny dochód, zamiast w darmozjadów? Skorzystają
    wszyscy (wszyscy prócz rekruterów).

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 145. Data: 2010-09-21 14:08:23
    Od: Irving Washington <m...@o...pl>

    On 21.09.2010 16:01, Mich@l wrote:
> [...]
    > policzenia na palcach jednej ręki. Być może więc lepiej zainwestować w
    > tych, którzy przynoszą realny dochód, zamiast w darmozjadów? Skorzystają
    A skąd wniosek że rekruter = darmozjad?

    Czemu administrator IT != darmozjad?

  • 146. Data: 2010-09-21 14:20:20
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-09-21 16:08, Irving Washington pisze:

    > A skąd wniosek że rekruter = darmozjad?

    Stąd że wykonuje nikomu niepotrzebną pracę. Rotacja byłaby radykalnie
    mniejsza gdyby telemarketerzy byli godziwie opłacani. A nie są, bo
    pieniądze idą na rekruterów, ogłoszenia, szkolenia itp. Zamiast
    eliminować przyczyny walczy się ze skutkami.

    > Czemu administrator IT != darmozjad?

    Ponieważ utrzymuje w stanie sprawności infrastrukturę która jest
    absolutnie niezbędna nawet nie tyle dla sprawnego działania firmy, co
    dla działania w ogóle.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 147. Data: 2010-09-21 14:23:18
    Od: Irving Washington <m...@o...pl>

    On 21.09.2010 16:20, Mich@l wrote:
> [...]
    > Ponieważ utrzymuje w stanie sprawności infrastrukturę która jest
    > absolutnie niezbędna nawet nie tyle dla sprawnego działania firmy, co
    A pracownicy są zbędni? Kto miałby ich rekrutować? Administratorzy IT?

  • 148. Data: 2010-09-21 14:25:55
    Od: "jurajski Jaskiniowiec" <j...@j...na.jurze>

    Dnia 21-09-2010 o 14:42:26 Mich@l <k...@t...cy> napisał(a):

    > Ale na to, by wywalić "rekruterów", a połowę choć pieniędzy związanych z
    > wymienionymi wyżej kosztami przeznaczyć na podwyżki dla telemarketerów
    > to już pewnie nikt nie wpadł?

    Siebie mieliby zwalniac?! ;-)

  • 149. Data: 2010-09-21 14:41:21
    Od: Irving Washington <m...@o...pl>

    On 21.09.2010 16:25, jurajski Jaskiniowiec wrote:
    > Siebie mieliby zwalniac?! ;-)
    Czy naprawdę uważasz, że rekruter (czyli niższej klasy specjalista w
    dziale HR) ma więcej do powiedzenia niż prezes albo dyrektor finansowy?

  • 150. Data: 2010-09-21 14:44:28
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-09-21 16:23, Irving Washington pisze:

    > A pracownicy są zbędni? Kto miałby ich rekrutować? Administratorzy IT?

    Przy minimalnej rotacji z powodzeniem wystarczyłby jeden rekruter
    zamiast czterech (trzymając się Twojego przykładu). Inne koszty byłyby
    także znacząco niższe, że o efektywności pracowników związanej z
    doświadczeniem nie wspomnę. Chyba nie muszę Ci oczywistości tłumaczyć?

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl