PracaGrupypl.praca.dyskusje › [onet] motywowanie w pracy

  • 1. Data: 2010-09-12 09:05:23
    Temat: [onet] motywowanie w pracy
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Pamiętacie deputaty węglowe wydawane przez kopalnie swoim pracownikom
    zamiast pensji? Nadal żyją. W polskim oddziale Coca-Coli pracownicy mają
    prawo cztery razy w roku, głównie w okresie letnim i na święta, do
    darmowych produktów firmy. Zwykle jest to zgrzewka dwulitrowych butelek
    napojów "na głowę". Przez cały rok natomiast mogą je kupować po
    preferencyjnych cenach. W warszawskim Polmosie firma kupuje swoim
    pracownikom na wyjazdy integracyjne swoje własne produkty. Carlsberg daje
    swoim ludziom na święta zestawy piw produkowanych przez firmę. A osoby
    zatrudnione w niektórych działach krakowskiego Unimilu mogą brać za darmo
    "w rozsądnych ilościach" produkowane przez firmę prezerwatywy.

    cały artykuł na onecie:

    http://biznes.onet.pl/nie-tylko-kasa-sie-liczy,18563
    ,3577656,1,news-detal

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Kontakt przez grupy.3mam.net 'Kontakt'
    http://grupy.3mam.net/wysoka_pozycja_w_internecie.ph

  • 2. Data: 2010-09-12 09:09:49
    Temat: Re: [onet] motywowanie w pracy
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 12 Sep 2010 11:05:23 +0200, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> wrote:

    >Pamiętacie deputaty węglowe wydawane przez kopalnie swoim pracownikom
    >zamiast pensji? Nadal żyją.
    Z tego co pamietam to w Tyskich Browarach Ksiazecych sa prezenty piwne
    na swieta oraz prawo do korzystania z pubu firmowego (chyba raz w
    tygodniu gratis lub tanio piwo - szczegolow nie pamietam).

    WAM

  • 3. Data: 2010-09-13 19:11:14
    Od: Irving Washington <m...@o...pl>

    On 12.09.2010 11:05, Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > W warszawskim Polmosie firma kupuje swoim
    > pracownikom na wyjazdy integracyjne swoje własne produkty.
    A w innym jeszcze innej firmie alkoholowej PH na szkolenia wożą firmowe
    produkty, standardowo przeznaczone dla klientów.

    I trwa ballanaanga...

    --
    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX