PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV na 1 czy 2 strony?

  • 191. Data: 2010-10-05 19:13:42
    Temat: Re: [OT] Re: CV na 1 czy 2 strony?
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Tomasz Kaczanowski wrote:

    > A czemu się dziwić. Znam przypadek, że osoba nie stosowała się do
    > zaleceń skryptu. I dostała pochwałę, za to, że ma bardzo dobre wyniki
    > i jest kompetentna, a zaraz później zbesztana za to że sie nie trzyma
    > się skryptu, bo wg managmentu, jesli b się trzymała to miała by
    > jeszcze lepsze wyniki....

    Hm... Kluzik - Rostkowska?
    BP NMSP ;-)
    yamma

  • 192. Data: 2010-10-07 16:35:53
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Mich@l" <k...@t...cy> wrote in message
    > W dniu 2010-09-21 16:59, Irving Washington pisze:

    > To, o czym pisałem, nie ma prostego związku z otoczeniem biznesowym.
    > Chodzi tylko o to by nie maskować skutków a leczyć przyczyny. A przyczyną
    > dużej rotacji jest wynagrodzenie telemarketerów zwykle urągające
    > elementarnej przyzwoitości. Co skutkuje tym, że do telemarketingu garną
    > się przeważnie studenci będący i tak na utrzymaniu rodziców, a pragnący
    > sobie dorobić parę złotych na balangowanie.

    Albo po prostu dlatego, ze telemarketer to praktycznie kompletnie
    nierozwojowa (chyba, ze ktos wierzy w "preznie rozwijajace sie zespoly" i
    "dynamiczne sciezki awansu") i bardzo ograniczona praca, w ktorej polowa
    potencjalnych klientow nie ma najmniejszej ochoty rozmiawiac z upierdliwcem.

    Pozdejzewam, ze gdyby zaplacic telemarketerowi nawet i dwukrotnie wiecej,
    nikt przy zdrowych zmyslach nie siedzialby w takiej pracy latami wciskajac
    tanie kredyty przez telefon.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 193. Data: 2010-10-07 16:37:56
    Temat: Re: CV na 1 czy 2 strony?
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "jcm" <j...@1...pl> wrote in message news:i77kjn$2bop$1@news.mm.pl...

    > Być może ilością wypitego alkoholu na wyjazdach integracyjnych?
    > "Plebs" uwielbia takie rozrywki. ;)
    >
    > Ale na pewno nie wysokością średniego wynagrodzenia.

    Bo to akurat wcale nie najwazniejsze kryterium, chyba ze wsrod mlodych
    gniewnych na dorobku w garniaku z promocji.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 194. Data: 2010-10-07 18:57:53
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-10-07 18:35, kamil pisze:

    > Albo po prostu dlatego, ze telemarketer to praktycznie kompletnie
    > nierozwojowa (chyba, ze ktos wierzy w "preznie rozwijajace sie zespoly"
    > i "dynamiczne sciezki awansu")

    To, że nie widzisz możliwości rozwoju dla tego typu rodzaju
    handlowca, wcale nie oznacza, że jej nie ma.

> [...]
    >
    > Pozdejzewam, ze gdyby zaplacic telemarketerowi nawet i dwukrotnie
    > wiecej, nikt przy zdrowych zmyslach nie siedzialby w takiej pracy latami

    Bo praca dla telemarketera to nie tylko kredyty przez telefon. Dobry
    telemarketer nie siedzi na "kredytach" tylko pracuje za kilka średnich
    pensji.

    --
    Liwiusz

  • 195. Data: 2010-10-08 09:03:25
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > To, że nie widzisz możliwości rozwoju dla tego typu rodzaju handlowca,
    > wcale nie oznacza, że jej nie ma.

    Na 1000 z telemarketerow w sporym call centre, jeden ma szanse za 5 lat
    zostac managerem sredniego szczebla o ile bedzie mial szczescie i obecny
    zmieni prace, a firma nie zatrudni nikogo z zewnatrz.

    > Bo praca dla telemarketera to nie tylko kredyty przez telefon. Dobry
    > telemarketer nie siedzi na "kredytach" tylko pracuje za kilka średnich
    > pensji.

    Z tego watku wynika, ze telemarketer rzuca prace po trzech miesiacach, bo
    dostaje smieszne pieniadze.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 196. Data: 2010-10-08 10:52:26
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-10-08 11:03, kamil pisze:

    > Z tego watku wynika, ze telemarketer rzuca prace po trzech miesiacach, bo
    > dostaje smieszne pieniadze.

    Nie zapominaj o kontekście tej dyskusji.

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl