PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca po pracy

  • 1. Data: 2010-09-12 11:25:57
    Temat: Praca po pracy
    Od: "iop" <...@2...dd>

    Mam pracę - jak większość z Was. Z racji, że zajmuję się komputerami i chyba
    znam się na tym co robię, mam znajomych którzy chcą żebym dla nich również
    pracował. Przez to mam duże nieprzyjemności w pracy na etacie. Jak to się ma
    do rzeczywistości. Chciałbym w przyszłości otworzyć swoją firmę, ale widzę,
    że ludziom zazdrość zżera czasami rozum, a ja nie potrafię siąść i nic nie
    robić jak inni, albo leżeć przed tv. Poświęcić się dla nich, mieć jeden etat
    i umrzeć z nudów ? Cholera nie dam chyba rady. Życie mam tylko jedno. Jak to
    jest u Was ? Możecie swobodnie dorabiać po godzinach, czy też macie problemy
    ?

  • 2. Data: 2010-09-12 12:06:55
    Temat: Re: Praca po pracy
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sun, 12 Sep 2010 13:25:57 +0200, "iop" <...@2...dd> wrote:

    >ludziom zazdrość zżera czasami rozum, a ja nie potrafię siąść i nic nie
    >robić jak inni, albo leżeć przed tv. Poświęcić się dla nich, mieć jeden etat
    >i umrzeć z nudów ? Cholera nie dam chyba rady. Życie mam tylko jedno.
    Wiec nie marnuj zycia na prace po godzinach ;)

    >Jak to
    >jest u Was ? Możecie swobodnie dorabiać po godzinach, czy też macie problemy
    >?
    Przeszukaj archiwum bo temat byl wiele razy. Byc moze rowniez na
    pl.soc.prawo. Jesli nie jest to dzialalnosc konkurencyjna (lub jest
    konkurencyjna ale Twoja umowa o prace i obowiazujace w jej zakresie
    regulaminy wewnetrzne nie zabraniaja takiej dzialalnosci) to robisz co
    chcesz. Twoj czas wolny - Twoja sprawa.

    WAM

  • 3. Data: 2010-09-12 18:09:25
    Od: Michał <m...@w...pll>

    W dniu 2010-09-12 13:25, iop pisze:
    > Mam prac? - jak wi?kszo?? z Was. Z racji, ?e zajmuj? si? komputerami i chyba
    > znam si? na tym co robi?

    Chyba nie do konca skoro nie potrafisz ustawic sobie kodowania :)

  • 4. Data: 2010-09-12 19:23:16
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i6idc6$ep1$1@node1.news.atman.pl iop <...@2...dd> pisze:

    > Mam pracę - jak większość z Was.
    To bardzo ładnie, że masz pracę.

    > zajmuję się komputerami i chyba znam się na tym co robię
    Znaczy się czyścisz je, odkurzasz?
    Pytam, bo nawet OE nie potrafiłeś skonfigurować poprawnie.

    > mam znajomych którzy chcą żebym dla nich również pracował.
    To pracuj, komputery brudzą się, jak i inne sprzęty.

    > Przez to mam duże nieprzyjemności w pracy na
    > etacie.
    Jakie konkretnie?
    I skąd w pracy wiedzą co robisz w czasie wolnym od świadczenia pracy dla
    wymienionego pracodawcy?

    > Jak to się ma do rzeczywistości.
    Nie wiem, czy to jest pytanie, bo forma niby pytająca, ale na końcu powinien
    sie znajdować znak "?" a nie ".".
    Tak czy inaczej do rzeczywistości ma się to tak, jak ty wiesz najlepiej.

    > Chciałbym w przyszłości otworzyć swoją firmę
    To wspaniale.

    > ale widzę, że ludziom zazdrość zżera czasami
    > rozum,
    Owszem, bywa.

    > nie potrafię siąść i nic nie robić jak inni, albo leżeć
    > przed tv.
    Nie martw się - łatwo się nauczyć.

    > Poświęcić się dla nich, mieć jeden etat i umrzeć z nudów ?
    A cóż to za poświęcenie niby, łaskawco?

    > Cholera nie dam chyba rady. Życie mam tylko jedno.
    Tym się nie wyróżniasz.

    > Jak to jest u Was ?
    > Możecie swobodnie dorabiać po godzinach, czy też macie problemy ?
    Normalnie. Jak w prawie pracy określono.
    A w razie prób jego łamania podejmuje sie odpowiednie środki.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2010-09-13 06:52:36
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 12 Sep 2010 13:25:57 +0200, iop napisał(a):

    > Przez to mam duże nieprzyjemności w pracy na etacie.

    A skąd oni wiedzą co ty robisz po godzinach? Piszesz im raporty?

    --
    marcin

  • 6. Data: 2010-09-13 17:50:30
    Od: Irving Washintgton <m...@g...com>

    On 12 Wrz, 21:23, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> wrote:
    > W wiadomościnews:i6idc6$ep1$1@node1.news.atman.pliop <w...@2...dd> pisze:
    > To bardzo ładnie, że masz pracę.
    [...]
    > Znaczy się czyścisz je, odkurzasz?
    > Pytam, bo nawet OE nie potrafiłeś skonfigurować poprawnie.
    Ech, Jotte,

    Nic się nie zmieniłeś :-)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-09-13 17:58:05
    Od: Irving Washintgton <m...@g...com>

    On 12 Wrz, 13:25, "iop" <w...@2...dd> wrote:
    > Jak to
    > jest u Was ? Możecie swobodnie dorabiać po godzinach, czy też macie problemy
    > ?
    Nie mam nic przeciwko temu, żeby moi pracownicy robili po godzinach,
    co im się tylko podoba, byle nie wpływało to negatywnie na ich
    efektywność i nie robili czegoś dla konkurencji.

    Tyle :-)

  • 8. Data: 2010-09-13 18:42:14
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Irving Washintgton" <m...@g...com> napisał w
    wiadomości
    .googlegroups.com...

    > Nie mam nic przeciwko temu, żeby moi pracownicy robili po godzinach,
    co im się tylko podoba, byle nie wpływało to negatywnie na ich
    efektywność

    2 rotfle w 3 minuty :) Zabroń im też balang w niedzielę, bo to źle wpływa
    na efektywność w poniedziałek.

    e.

  • 9. Data: 2010-09-13 18:45:28
    Od: Irving Washington <m...@o...pl>

    On 13.09.2010 20:42, entroper wrote:
> [...]
    > efektywność
    > 2 rotfle w 3 minuty :) Zabroń im też balang w niedzielę, bo to źle wpływa
    Ale Ty chyba nie przeczytałeś dokładnie, tego, co napisałem.

    Powtórzę: "nie mam nic przeciwko temu".

    Mimo wszystko cieszę się, że Cię rozbawiłem.

    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Tęsknię za Tobą tragicznie!
    A.T. Tappman, Kapelan Armii Stanów Zjednoczonych

  • 10. Data: 2010-09-13 18:57:21
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Irving Washington" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    .googlegroups.com...

    > Ale Ty chyba nie przeczytałeś dokładnie, tego, co napisałem.

    niee, to Ty nie przeczytałeś dokładnie tego, co sam napisałeś

    > Powtórzę: "nie mam nic przeciwko temu".

    niee, nie kropka, tam był dalszy ciąg z podsumowaniem: "byle nie wpływało
    to na ich efektywność". Oświeć mnie, co miałeś na myśli.

    e.