PracaGrupypl.praca.dyskusje › Brak doświadczenia a CV i list motywacyjny

  • 1. Data: 2002-10-23 13:40:55
    Temat: Brak doświadczenia a CV i list motywacyjny
    Od: "Michał" <m...@w...pl>

    Witam Serdecznie

    W chwili obecnej jestem absolwentem uczelni wyższej. Postanowiłem ze nie
    będę próżnował i zabrałem się za poszukiwanie jakiejkolwiek pracy. Posyłam
    swoje aplikacje na przerózne stanowiska od magazynierów, przez spedytorów,
    przedstawiceili handlowych na asystentach kończąc. Z oczywistych powodów
    tworząc to list motywacyjny bądż CV głowię się nad tym co umieścić w
    częściach dotyczących doświaczenia zawodowego - skoro właśnie tego mi brak
    <:(
    Nie chodzi mi o treści które zawiera się w aplikacjach na jakieś intratne
    stanowiska <: ) a na takie gdzie pracodawca nie wymaga jakiś szczególnych
    umiejętności, czy nawet wyższego wykształcenia.
    Tak więc jak przedstawić siebie by mimo braku jednej z oczekiwanych cech
    potencjalny pracodawca mimo wszystko przychylnym okiem spojrzał na moje
    wypociny ;)

    Pozdrawiam
    Misza

  • 2. Data: 2002-10-23 16:45:12
    Temat: Re: Brak doświadczenia a CV i list motywacyjny
    Od: "Gazer" <k...@g...pl>

    Z tego co ja wiem w przypadku braku doswiadczenia zawodowego
    w te pole wpisujemy staże, praktyki

    --
    Gazer
    ________________

  • 3. Data: 2002-10-23 18:34:17
    Od: "NASH" <n...@t...pl>

    zawsze mozesz sprobowac skorzystac z programow dla absolwentow oferowanych
    przez urzedy pracy, sa to z reguly dos powazne instytucje i ladnie to bedzie
    wygladalo w twoim przyszlym cv. skorzystac z programow dla absolwentow moze
    pod jednym warunkiem a mianowicie taki ze przez ostatni roka nauki nigdzie
    niepracowales bo wtedy nieuzyskasz statusu "absolwenta"

    -------------
    Im mniej wiesz tym ważniejsze
    wydaje Ci sie to co wiesz!!!
    -------------
    Pozdrowienia!!!
    -------------
    NASH
    -------------

  • 4. Data: 2002-10-24 06:33:04
    Od: "zairazki" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam Serdecznie
    [...]
    > Pozdrawiam
    > Misza
    Możesz jeszcze dodać o Twojej aktywności w uprawianym hobby, np.
    organizacja rajdów turystycnych, praca społeczna czy jakiś wolontariat w
    organizacji studenckiej, cokolwiek co robiłeś z własnej woli poza
    studiowaniem. Lub w czasie studiów - ponadprzeciętna aktywność, praktyka
    studencka i jej efekty...
    zairazki

  • 5. Data: 2002-10-24 10:08:41
    Od: "rodek" <r...@k...poczta.onet.pl>

    "NASH" <n...@t...pl> wrote in message news:ap6qlq$t0j$2@news.tpi.pl...

    > pod jednym warunkiem a mianowicie taki ze przez ostatni roka nauki nigdzie
    > niepracowales bo wtedy nieuzyskasz statusu "absolwenta"

    czy jesli pracowalo sie na umowe-zlecenie to tez nie ma sie statusu
    absolwenta?

    pozdrawiam
    rodek

  • 6. Data: 2002-10-24 15:40:50