PracaGrupypl.praca.dyskusje › ... pytanie o studenta zaocznego ...

  • 1. Data: 2002-10-23 08:23:56
    Temat: ... pytanie o studenta zaocznego ...
    Od: "Robert Warda" <r...@p...onet.pl>

    Witam!
    Mam pytanie: czy osoba studiujaca zaocznie powinna byc zarejestrowana w
    Urzedzie Pracy jako bezrobotny? Jak to jest z ubezpieczeniem, uczelnia je
    zapewnia?
    W miare mozliwosci bardzo prosze o odpowiedzi na priv.

    Pozdrawiam. Robert W.

    --

    "Kazdemu zdarza sie byc glupcem przynajmniej przez 5 minut dziennie. Madrosc
    polega na tym, by nie przekroczyc limitu."

  • 2. Data: 2002-10-24 07:34:27
    Temat: Re: ... pytanie o studenta zaocznego ...
    Od: "Adam Puzio" <p...@e...pw.edu.pl>

    Tez mnie to interesuje.
    Moze ktos wie ???!!!

  • 3. Data: 2002-10-24 17:58:48
    Temat: ... i co z wieczorowymi? ...
    Od: Daniel Roziecki <emssik@trex.[nie]wsi.[lubie]edu.[spamu]pl>

    Witam,

    tez jestem ciekawy jak to jest. Moja dziewczyna studiuje teraz na
    studiach wieczorowych, miala dotychczas status bezrobotnej, po rozpoczeciu
    studiow byla z Urzedzie Pracy, zeby zmienic ten stan i sie wyrejstrowac,
    ale dowiedziala sie, ze studiujac wieczorowo, nie powinna tego robic.

    To jak to z tym jest?

    Daniel Roziecki (emssik)
    www.emskeys.emssik.net.pl <- fajny toolsik :)

  • 4. Data: 2002-10-24 18:44:39
    Od: "Robert Warda" <r...@p...onet.pl>

    Adam Puzio napisał(a) w wiadomości: ...
    >Tez mnie to interesuje.
    >Moze ktos wie ???!!!

    ... zadalem rowniez to pytanie na pl.soc.prawo . Moze tam dowiemy sie
    czegos wiecej niz tutaj ;-P

    Pozdrawiam. R.W.

  • 5. Data: 2002-10-25 10:37:06
    Od: "freemanek" <f...@g...pl>

    Użytkownik "Adam Puzio" <p...@e...pw.edu.pl> napisał w wiadomości
    > Tez mnie to interesuje.
    > Moze ktos wie ???!!!

    U mnie na uczelni wychodzą z założenia, że skoro studiuje zaocznie to mam
    pracę,
    a skoro mam pracę, to mam również ubezpieczenie.....

  • 6. Data: 2002-10-27 05:58:48
    Od: <s...@p...pl>

    Powyzsze pytanie tez mnie interesuje takze jakbyscie sie czegos dowiedzieli
    to mail me. Ja zostalem dopisany do ubezpieczenia mamy z tego co wiem to
    jako bezrobotny mozesz ale nie musisz sie rejestrowac co daje rejestracja
    nie mam pojecia.

    .:slimak:.