PracaGrupypl.praca.dyskusje › ile za bazę danych?

  • 1. Data: 2002-10-23 10:19:12
    Temat: ile za bazę danych?
    Od: "Alcer" <a...@p...onet.pl>

    ile bierzecie za stworzenie w accessie szkieletu bądź bazy danych z danymi
    wprowadzanymi na pokaz, wraz z tworzeniem całego programu automatyzacji
    pracy w Visual Basic for Applications?

    baza jest niewielka, chodzi o tworzenie systemu sprzedaży, wystawiania
    faktur, podliczania statystyk za dany okres, tworzenie raportów itp.

    pozdro
    Anka

  • 2. Data: 2002-10-23 11:49:15
    Temat: Re: ile za bazę danych?
    Od: "Darek Myśliwiec" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > ile bierzecie za stworzenie w accessie szkieletu bądź bazy danych z
    > danymi wprowadzanymi na pokaz, wraz z tworzeniem całego programu
    > automatyzacji pracy w Visual Basic for Applications?

    Zastosuj wzór: Ilość_godzin_poświęconych_na_wykorznaie *
    Współczynnik_błedu_oceny_czasu_na_wykonanie*Współczy
    nnik_
    nieprecyzyjnego_zdefiniowania_potrzeb_przez_uzytkown
    ika*Cena_godziny_Twojego
    _czasu

    Współczynnik_błedu_oceny_czasu_na_wykonanie - proponuję 1,5
    Współczynnik_ nieprecyzyjnego_zdefiniowania_potrzeb_przez_uzytkown
    ika -
    proponuję również 1,5

    Wszystko zależy od "wyczucia" klienta

    Darek Myśliwiec

    E-mail: d...@d...biz

    --------
    WWW: www.darekmysliwiec.biz
    --------
    Serwis poświęcony zastosowaniom IT w biznesie.

    "NIE JESTEM WYBREDNY.
    ZADOWOLI MNIE TYLKO NAJLEPSZE."

  • 3. Data: 2002-10-23 11:59:23
    Od: "Darek Myśliwiec" <b...@p...onet.pl>

    Jeszcze zapomniałem o współczynniku_zdarcia_skóry_z_klienta - większy od
    jeden oznacza możliwość wzięcia więcej kasy niż jest to warte ;-)

  • 4. Data: 2002-10-23 12:19:20
    Od: k...@p...onet.pl

    > ile bierzecie za stworzenie w accessie

    Przejrzyj archiwum grupy
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=watki&group=pl.com
    p.bazy-
    danych.msaccess&year=2002&month=10

    Tylko poszukaj, bylo wiele razy poruszane, jak nie w tym, to poprzedni miesiac.
    Lepiej nie zadawaj pytania bez zapoznania sie z archiwum, bo jest juz
    traktowane (i slusznie ) podobnie jak pytanie o mozliwosc pracy na accessie na
    komputerze bez accessa.

    > pozdro
    > Anka

    pozdrawiam