PracaGrupypl.praca.dyskusje › Bezrobocie. Bezrobocie??

  • 11. Data: 2003-08-13 15:47:16
    Temat: Re: Bezrobocie. Bezrobocie??
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl>

    Użytkownik "Piotr vel Nygus" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:bhdir1$oh0$1@news.onet.pl...

    > 1/ Przełom liepec/sierpień. Polskie wybrzeże. Kwatery zarezerwowane na
    > najbliższe 3 tygodnie. Nawet pensjonaty i hotele (po 60-120 zł/osobę) nie
    > mają wolnych miejsc. Przecież, jak ktoś jest niepewny jutra to nie
    wybierze
    > się na wakacje. Nie będzie jadł ryby za 15 zł, lodów za 5 zł... itd.
    > A właściciele prywatnych kwater tak jak byli aroganccy, tak są. Nic się w
    > temacie obsługi turysty nie zmieniło.

    To chyba dobrze, że polska turystyka ruszyła? Moi rodzice mieszkają nad
    morzem i wynajmują kwatery, podobnie jak spora grupa moich znajomych i
    rodziny z tej miejscowości. Co roku mam przyjemność obserwować rozwój
    infrastruktury tyrystycznej, w tym noclegowej i co roku widać duży krok do
    przodu. Jeśli jakiś gospodarz kwater Cię uraził, to moim zdaniem
    bezpodstawnie uogólniasz jego zachowanie do wszystkich. Ale mniejsza z tym.

    Ludziom z dużych miast łatwo jest mówić, że bezrobocia tak naprawdę nie ma i
    pracę można znaleźć. Proponuję wybrać się np. w Zachodniopomorskie. Jest tam
    cała masa zabiedzonych miast i miasteczek, w których ludzie naprawdę nie
    mają perspektyw na zatrudnienie. Nawet jak już dostaniesz pracę (95% -
    znajomości), to nie masz większych perspektyw na jej zmianę. Nie każdy może
    wyjechać za pracą do dużego miasta. To jest naprawdę dramat.

    Iza

  • 12. Data: 2003-08-13 15:48:27
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-08-13 17:45:46 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *-->exit<--* skreślił te oto słowa:

    > od targetu lepiej brzmi grupa docelowa - ale rozumiem ze czesto uzywasz tego
    > slowa w pracy:-)

    No, takie zboczenie zawodowe :)

    > i teraz tez nie poszedl bym do pracy za 8000 brutto:-)))

    Ja za 8000 zł bym poszła :)
    Ale to pewnie dlatego, ze młodsza od Ciebei jestem ;)

    --
    Lia GG 1516512 ICQ 166035154
    howuser&userid=39102

  • 13. Data: 2003-08-13 15:52:02
    Od: "-->exit<--" <j...@w...pl>

    Lia pod wpływem używek napisał/a co następuje:
    > Dnia 2003-08-13 17:45:46 w sprzyjających i niepowtarzalnych
    > okolicznościach przyrody grupowicz *-->exit<--* skreślił te oto słowa:

    > No, takie zboczenie zawodowe :)

    tak myslalem:-)))))

    > Ale to pewnie dlatego, ze młodsza od Ciebei jestem ;)
    ja juz osiagnalem wiek Chrystusowy.........tylko caly czas nie wiem czy to
    dobrze czy zle:-)))
    pozdrawiam
    exit

  • 14. Data: 2003-08-13 16:09:24
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    > Wlasnie.Najlepiej siedziec w domu i marudzic jak to mu jest ciezko bo nie
    > moze znalezc pracy.Praca jest i smiem powiedziec ,ze jest jej sporo ale
    tez
    > w zaleznosci od doswiadczenia i branzy.
    > exit

    Kto tu mowi o narzekaniu??? Trzeba pisać prawdę !!! Skoro uważasz, że
    kolega wie co mowi i do tego dobrze mowi, to idz do pracy za 5 zł/h pojedz
    sobie nad morze kup sobie 8 lodów i żyj...Jak kiedyś poznasz takie pojęcia
    jak: dom, rodzina, marzenia i co najważniejsze realia, to może więcej
    zrozumiesz.
    Enter

  • 15. Data: 2003-08-13 16:16:14
    Od: "-->exit<--" <j...@w...pl>

    Sławek pod wpływem używek napisał/a co następuje:

> [...]
    > pojedz sobie nad morze kup sobie 8 lodów i żyj...Jak kiedyś poznasz
    > takie pojęcia jak: dom, rodzina, marzenia i co najważniejsze realia,

    Jasne.....jak zyjesz marzeniami to mam nadzieje,ze jest Tobie dobrze-))
    Pojecia dom,rodzina..dzieci juz poznalem i niczym mnie nie zaskoczysz wiec
    realia znam bardzo dobrze w zyciu prywatnym jak i zawodowym.Jak kiedys je
    poznasz to moze zrozumiesz.....
    Nie cierpie tylko sflustrowanych maruderow, ktorzy mieli slomiany zapal i
    dali sonie spokoj.
    powodzenia
    exit

  • 16. Data: 2003-08-13 16:17:46
    Od: "aga.p" <c...@p...onet.pl>

    > Jak kiedyś poznasz takie pojęcia jak: dom, rodzina, marzenia i co
    najważniejsze realia, to może więcej zrozumiesz.

    Wiesz, dla niektorych to 5 zl/h oznacza, ze dzieci dostana obiad.

    Aga

  • 17. Data: 2003-08-13 16:22:33
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Jakoś nie wyjasniłeś mi dlaczego lody za 5 zł nad morzem świadczą o niechęci
    ludzi do pracy (czy o niskim bezrobociu). Gdzie to ma sens i co to ma
    wspólnego z marudzeniem. Nie cierpię czytać głupot i bezsensownych
    wypowiedzi niektórych właścicieli urządzenia zwanego komputerem. Co ty na to
    tatuśku??
    Enter

  • 18. Data: 2003-08-13 16:29:14
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-08-13 18:22:33 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Sławek* skreślił te oto słowa:

    Ekhm, ja na chwileczke.

    > Jakoś nie wyjasniłeś mi dlaczego lody za 5 zł nad morzem świadczą o niechęci
    > ludzi do pracy (czy o niskim bezrobociu).

    Dlaczego ma wyjasniac cos czego nie stwierdził?

    > Gdzie to ma sens i co to ma
    > wspólnego z marudzeniem.

    O matudzeniu napisał w odpowiedzi na moją sugestie na temat wyuczonej
    bezradnosci.
    A to juz jakos logicznie mozna powiazac.

    > Nie cierpię czytać głupot i bezsensownych
    > wypowiedzi niektórych właścicieli urządzenia zwanego komputerem. Co ty na to
    > tatuśku??

    Moze jakbys cytował przedmowców jak nalezy to nie odnosilbys beldnego
    wrazenia, ze czytasz głupoty i bezsensowne wypowiedzi.

  • 19. Data: 2003-08-13 16:35:08
    Od: "Sławek" <s...@g...pl>

    Użytkownik "aga.p" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > najważniejsze realia, to może więcej zrozumiesz.
    >
    > Wiesz, dla niektorych to 5 zl/h oznacza, ze dzieci dostana obiad.
    >
    > Aga

    A dla innych lód nad morzem...LUDZIE!!!! Kolega Nygus pisze z jednej strony
    że lody kosztują 5 zł nad morzem i mówie że jest to oznaka świetnej kondycji
    finansowej Polaków, a z drugiej strony dziwi się, że nie ma wielu chętnych
    do pracy za 5 zł/h, czy pracy w W-wie za 1200 zł (gdzie wynajęcie mieszkania
    kosztuje 1000). To nie ja wypisuję takie absurdy !!! Zastanawiam się nad
    sensem komentowania tego, skoro nikt tego nie rozumie :(

  • 20. Data: 2003-08-13 16:47:57
    Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl>

    Dnia 2003-08-13 18:35:08 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
    przyrody grupowicz *Sławek* skreślił te oto słowa:

    > A dla innych lód nad morzem...LUDZIE!!!!

    A dla mnei butelka Coli.
    Dla kazdego cos innego.

    > Kolega Nygus pisze z jednej strony
    > że lody kosztują 5 zł nad morzem

    Zdziersko drogo IMO :/

    > i mówie że jest to oznaka świetnej kondycji
    > finansowej Polaków,

    Brednie mowi w tym punkcie.

    > a z drugiej strony dziwi się, że nie ma wielu chętnych
    > do pracy za 5 zł/h,

    No chetnych to jest na pęczki akurat - tyle zarabia sie w markecie, a
    kandydatur od zatrzesienia.

    > czy pracy w W-wie za 1200 zł (gdzie wynajęcie mieszkania
    > kosztuje 1000).

    Nie wszyscy mieszkają sami... Para zarabiajaca razem 2400, po oplaceniu
    mieszkania ma 1400 zł misiecznie na przezycie, IMO nawet w Wawie sie da.

    > To nie ja wypisuję takie absurdy !!! Zastanawiam się nad
    > sensem komentowania tego, skoro nikt tego nie rozumie :(

    Moze za bardzo sie denerwujesz?